שעות לאחר השלכת רימון הלם בשכונת קרית אליעזר פרי: רימון הלם נוסף הושלך אתמול בעיר, הפעם לכיוון ביתו של איציק סבג, ראש לשכתו של סגן ראש העירייה אליהו גינת, המתגורר בהדר גנים. גם במקרה זה למרבה המזל איש לא נפגע והמשטרה פתחה בחקירת האירוע, כשלפי שעה לא נראה שיש קשר בין האירועים.
2 צפייה בגלריה
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
רימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג
(צילוםים: המחשה, שאטרסטוק)
קראו גם >>>
כאמור, אתמול בשעות הבוקר המוקדמות נשמע פיצוץ עז באחד הרחובות בשכונת הדר גנים כשרימון הלם הושלך לכיוון ביתו של איציק סבג. "איני מסוכסך עם איש ולדעתי מדובר בטעות בזיהוי", ציין ראש לשכתו של גינת. "זאת היית הפתעה גמורה ברמה שכששמעתי את הפיצוץ לא יצאתי החוצה לבדוק את העניין אלא הסתכלתי מהחלון לראות מה קרה וחזרנו לישון. רק שיצאתי מהית מאוחר יותר ראיתי את הרימון".
סבג הוסיף כי "כמנהל לשכתו של הרב גינת, כל עבודתי היא לסייע לתושבי העיר. יחד עם זאת, במידה ומדובר בניסון להשפיע על שיקולינו המקצועיים ו/או להלך עלינו אימים כאנשי ציבור ושליחים של הרב, הדבר לא ירתיע אותנו ולא ימנע מאיתנו להמשיך בעשייה הציבורית ללא משוא פנים״.
2 צפייה בגלריה
(אליהו גינת. צילום: גיל לרנר)
גם גינת התייחס לאירוע וציין כי "איציק סבג הוא אדם שאהוב על כולם. אני לא מאמין ולא מעלה על דעתי שמישהו מאיים עליו. יתכן שמדובר בטעות. אני סומך את ידי על רשויות החוק שיעשו מלאכתם נאמנה. מעשים כגון זה לא ירתיעו אותנו מהמשך העשייה למען הציבור".
אירוע זה התרחש כאמור כמה שעות לאחר שביום רביעי בלילה רימון הלם הושלך אל עבר בית ברחוב קיבוץ גלויות שבשכונת קרית אליעזר פרי. המשטרה חוקרת את שני האירועים כשכרגע אין קשר בין השניים.