דאגה גדולה בשכונת הדר גנים בפתח תקוה, כאשר נמשכים החיפושים אחר אלעזר מנחם זיו, בן ה-20, שיצא מביתו ביום שלישי שעבר ומאז נעלמו עקבותיו. על פי המשטרה החיפושים ברגעים אלו מתמקדים בשטח הפתוח שסמוך למחנה סירקין.
2 צפייה בגלריה
אלעזר והחיפושים בסמוך למחנה
אלעזר והחיפושים בסמוך למחנה
אלעזר והחיפושים בסמוך למחנה
(צילום: פרטי, ירון קדושים)
זיו, תושב רחוב פינצ'י שבהדר גנים, נראה בפעם האחרונה ביום שלישי, ה-10 לחודש, בשעה 18:30 כשהוא יוצא מביתו לבוש מכנס שחור ארוך, חולצה קצרה שחורה, נעלי ספורט שחורות של בוס, והחזיק בידיו שקית צהובה של "צומת ספרים".
על פי תיאור המשטרה, גובהו 1.65 מ', רזה מאוד, ובעל עיניים חומות ושיער חום.
קראו עוד >>
לאורך כל סוף השבוע נערכו חיפושים ברחבי השכונה וסביבתה על ידי מתנדבים רבים, אליהם הצטרפה יחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) שפועלת באזור עם כלבי הצלה, רחפנים ואפליקציה ייחודית לניהול ותיעוד אזורי סריקה.
2 צפייה בגלריה
הפעם האחרונה בה אלעזר נראה
הפעם האחרונה בה אלעזר נראה
הפעם האחרונה בה אלעזר נראה
(צילום: משטרת ישראל)
בשעה האחרונה פרסם פעיל הציבור ותושב השכונה ירון קדושים, שמעורב בחיפושים אחר זיו, הודעה לפיה "לאחר מידע חדש שהגיע ושנותח, מתרכזים מאמצי החיפוש אחר הנער הנעדר אלעזר זיו בגיזרה מסוימת מאוד. אנחנו ממש בנקודת זמן דוחקת וקריטית מאוד. נקודת המפגש בשעה 16:30 בכניסה למחנה סירקין, נציגי המשטרה יתדרכו את המתנדבים/ות".
במשטרה אישרו את הדברים והוסיפו כי כל מי שיכול ומעוניין להגיע לחיפושים מוזמן. כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש להתקשר למוקד 100 של המשטרה, לתחנת המשטרה בפתח תקוה 03-9393444, או למוקד יכ"ל: 054-4876709.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה