תושב פתח תקוה בן 32 מואשם בבית משפט השלום בעיר בניסיון תקיפה ואיומים על ראש העירייה רמי גרינברג לאחר שירק לכיוונו והשליך ביצים על רכבו. מעשיו של הנאשם הגיעו בתגובה להערה שקיבל מראש העירייה, על כך שלא עטה מסכה כשטייל עם כלביו וכן על כך שהכלבים עלו על ערוגת פרחים סמוכה.
1 צפייה בגלריה
רמי גרינברג
רמי גרינברג
העיר לתושב והותקף. גרינברג
(צילום: ריאן)
קראו גם:
על פי כתב האישום שהגישה המשטרה לבית המשפט בימים האחרונים עולה, כי במהלך חודש יולי אשתקד נסע ראש העירייה ברכבו עם עוזרו דור חרלפ ברחוב עין גנים, אז הבחין גרינברג בנאשם עומד על אי תנועה כשהוא מטייל עם כלביו, ללא מסכה על פניו, תוך שהכלבים משוטטים בערוגת פרחים סמוכה לכביש.
לאחר שראה זאת, ביקש גרינברג לעצור את הרכב והעיר לנאשם על מעשיו. זה בתגובה התקרב לראש העירייה ואמר לו "מי אתה? אני אהרוס מה שאני רוצה". גרינברג יצא מהרכב וביקש מהנאשם שימתין, אלא שאז ירק לכיוונו הנאשם מספר פעמים. הנאשם לא הסתפק בכך ובהמשך רץ לדירתו שנמצאת בקרבת מקום והשליך ממנה ביצים על רכבו של ראש העירייה.
זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים למקום, אך הנאשם סירב לפתוח בפניהם את הדלת. בהמשך הובא לחקירה בתחנת המשטרה ושם אמר לחוקרים: "מגיע לו שאני אירק לו בפנים...הייתי יושב חודש במעצר".
כעת, כאמור, מואשם האיש בבית המשפט בגין ניסיון תקיפת עובד ציבור ואיומים.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה