נאבקים למען חתולי הרחוב: עשרות פעילים למען זכויות בעלי חיים הגיעו במוצאי שבת האחרונה לכפר גנים א' והפגינו נגד אחד הדיירים, שעל פי הטענות הכה ותקף מספר חתולים בקרבת בניין מגוריו.
לטענת הפעילים שהגיעו למקום, הם קיבלו דיווח ממספר דיירים באותו בניין לפיו שכנם נוהג מזה מספר חודשים להתעלל בחתולים, כולל גורים ששוהים בקרבת הבניין, בין היתר באמצעות מקל מטאטא ואף מיידה עליהם אבנים. "כששמענו את השתלשלות האירועים, החלטנו להגיע ולהפגין מול ביתו של אותו דייר", אומר אחד המפגינים.
1 צפייה בגלריה
ההפגנה בפתח תקוה
ההפגנה בפתח תקוה
ההפגנה בכפר גנים א'. "מתעללים בבעלי חיים למאסר"
(צילום: פרטי)
קראו גם:
הפעילים שהגיעו הניפו שלטים עליהם נכתב: "דורשים צדק למען בעלי החיים" ו-"די לסבל, די לרוע, בחיות אסור לפגוע" וכן קראו: "דם חיות אינו הפקר, לא נשתוק לא נוותר", "המתעלל למאסר זה דינו של כל אכזר" ו-"לא נשתוק מול רוע לב, גם חיות חשות כאב".
מול המפגינים ניצבו דיירים אחרים מאותו בניין ומבניינים סמוכים שדווקא הגנו על שכנם ובין הצדדים התפתחו דין ודברים כשכוח משטרתי נכח במקום ושמר על הסדר.
"כנראה שאכפת להם מאנשים יותר מבעלי חיים ואולי הם כעסו שבאנו ועשינו רעש", אומר אחד הפעילים. "צריך להבין שאסור לפגוע בבעלי חיים, צריך להעניש את מי שמתעלל ולהוקיע אותו".
("רוצים לעורר מודעות". ההפגנה | צילום: פרטי)
מה בעצם ניסיתם להשיג בהפגנה?
"לעורר מודעות, להראות שמקרים כאלו לא עוברים בשקט, לעודד את השכנים לדווח אם הם רואים מקרי התעללות וגם לתת גיבוי למאכילת החתולים בבניין".
יש צעדים נוספים בהם אתם מתכוונים לנקוט?
"כפעולת המשך נדפיס כרזה עם הסברים ממגוון מקורות תורניים מדוע צריך לדאוג לבעלי חיים, ואני מקווה שהם ייתלו עוד השבוע באזור. יתכן שגם תלונה במשטרה תוגש נגד אותו תושב".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה