הלם וכאב: יחזקאל חזי רויטקוף, נשוי לשיראל ואב לשלושה ילדים מפתח תקוה, נהרג בתאונת האופנוע בצומת ירקון שאירעה ביום חמישי האחרון.
3 צפייה בגלריה
יחזקאל חזי רויטקוף
יחזקאל חזי רויטקוף
יחזקאל חזי רויטקוף. "כמו שהיית יפה מבחוץ כך גם מבפנים"
(צילום: מתוך פייסבוק)
בסביבות השעה 15:12 התקבל במוקד מד"א דיווח על תאונת דרכים בין רכב לרוכב אופנוע. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון את הפצוע במצב קשה עם חבלה רב מערכתית ופצוע נוסף במצב קל. בהמשך, למרבה הצער, נקבע מותו.
חובש בכיר במד"א, יהודה חכמון, סיפר: "רוכב האופנוע שכב בשול הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים, חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית כשמצבו קשה. נהג הרכב טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל".
החובשים של מד"א, שלמה אילוז וצביקה לרר, סיפרו: "הפצוע שכב מעבר לגדר הבטיחות כשהוא בהכרה וסובל מחבלה קשה בגפיים ומפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים, קיבועים ומתן תרופות לשיכוך כאבים, בעזרת ציוד מיוחד העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".

3 צפייה בגלריה
יחזקאל חזי רויטקוף ומשפחתו
יחזקאל חזי רויטקוף ומשפחתו
יחזקאל חזי רויטקוף ומשפחתו. "תמיד דאגת לעטוף ולחבק"
(צילום: מתוך פייסבוק)

הידיעה על מותו של יחזקאל חזי רויטקוף היכתה בתדהמה את משפחתו וחבריו.
קרובת משפחתו, סימה שמש, כתבה בפוסט שפרסמה בפייסבוק: "ככה תמיד דאגת לחבק ולעטוף את המשפחה שלך. להיות להם לעוגן. לא מאמינה שאני צריכה לרשום עליך במילים של עבר. גיסי היקר נהרג בתאונת אופנוע ביום חמישי. תאונה אחת קטנה שקטעה חיים שלמים ומושלמים שלא איפשרה לנו אפילו לעכל שזה קרה כל כך מהר ועכשיו נצטרך להתרגל להיות בלעדיך.
"כולם יכולים להעיד איזה בן ואח בעל חתן וגיס מושלם היית, שאוהב להצחיק לעזור לאזן, הכל מהכל. תמיד היית עם חיוך על הפנים גם אחרי שנה קשה שאיבדת אבא גם במהירות ידעת שאתה חייב להיות חזק למען המשפחה שלך. הייתם אמורים להגיע אליי כולם לעשות שבת בוקר יחד ובמקום זה אני רושמת פוסט פרידה. הייתכן??? אבל זה דרך להתפרק ומותר לי. היית בעל מושלם לאחותי, תודה על שנים נפלאות תודה על אחיין ואחייניות מדהימים. אין לי מילים לתאר את גודל הכאב שבליבי, אתה תחסר לנו מאוד והלוואי ונמצא את הכוחות להיות חזקים כמו שהיית רוצה. תשמור עלינו מלמעלה".

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קרובת משפחה נוספת, עדן דוד חי, כתבה בפייסבוק: "בוקר של שבת, הציפורים מצייצות והשקט… שקט שכואב בכל הגוף, האם זה חלום? האם באמת דמיינתי הכל? הראש לא מעכל והלב כ״כ כואב. חזי שלנו, בן, אח, חתן, גיס בעל ואבא יחיד ומיוחד. וכמו שהיית יפה מבחוץ כך גם מבפנים. והלב שלי, הלב שלי אינו עומד בזה.
"איך נדבר עלייך בלשון עבר, איך לא תהיה חלק מאיתנו יותר. אלוהיי אלוהים שלי למה??? נסתרות הן דרכיך ולעולם לא נדע למה הוא נלקח אלייך. כנראה שרצית את כל הטוב הזה לידך. חזי שלנו תשלח כוחות לכולנו, אנחנו מרוסקים ושבורים לרסיסים. תשמור על אחותי המלכה שלנו ועל היהלומים שלך. תהא נשמתך עדן יהי זכרך ברוך אוהבים ונאהב לנצח ולעולם לא נשכח אותך. אתה בליבנו לעד".

קראו גם:

המשפחה יושבת שבעה בבית אחותו ברחוב צין 5 א׳ אורנית.
יהי זכרו ברוך.