בפתח תקוה אמנם אין סימטאות כמו בעיר העתיקה של יפו או ירושלים, אבל יש בעיר רחובות צרים עד כדי כך שאוטובוסים רגילים בקושי יכולים לעבור בהם. בין השאר מדובר על שכונות קריית מטלון, שעריה ונווה עוז.
כעת מתברר כי העירייה בשיתוף חברת האוטובוסים אפיקים מצאו פתרון מקורי, כדי שגם תושבי הרחובות הצרים והישנים יוכלו לנוע בהם באמצעות תחבורה ציבורית.
ובכן, השבוע הצטרפו למערך התחבורה הציבורית בפתח תקוה חמישה מיניבוסים המתאימים לשכונות בהם המעבר ברחוב צר ובהם אוטובוסים אינם יכולים לעבור.
מדובר על קו 23 בשכונת שעריה, אשר התדירות שלו הוכפלה וכעת היא כל 15 דק', ועל קו 31 בנווה עוז-קריית מטלון. מדובר המיניבוסים הם חדישים עם תקן מחמיר של איכות הסביבה והם יכולים להסיע כ-20 נוסעים.
רמי גרינברג אמר: "מעבר לעובדה כי המיניבוסים נוסעים ברחובות צרים הם מאפשרים תדירות גבוה בקווים בהם אין מספיק נוסעים. בקו 23 אף נכנס לניסוי מידיבוס חשמלי, שקט וידידותי לסביבה. נמשיך לפעול לשיפור התחבורה הציבורית ולהרחבת הקישוריות".
קראו גם:
יש לעדכן כי לאחרונה הורחב השירות לבית חולים תל השומר והורחבו הקווים המקשרים את תושבי פ"ת לבי"ח תל השומר, קווים 87, 287, 41, 143. בנוסף לכל זאת, החל לפעול בתוך בי"ח תל השומר קו 10 חדש של חברת מטרופולין, המאפשר מעבר בין האזורים השונים במרחב ביה"ח והמחלקות השונות. קו 10 הינו קו המשך לקווים המגיעים לבי"ח.
בנוסף התבצע לאחרונה שיפור בקו לנתב"ג, החל מה-21.3.24 יתווספו תחנות חדשות בקו 446 ברחוב רבין פינת העצמאות (לכיוון נתב"ג), ומכיוון נתב"ג התווספה תחנה ברבין פינת כביש 471.