עד לפני כמה שנים, אם הייתם אומרים "בית מלון בפתח תקוה" סביר להניח שהאנשים ששמעו אתכם היו צוחקים. מאז, העיר התפתחה והוקם בית המלון פרימה ליד הקניון הגדול שאליו מגיעים לא מעט אנשי עסקים ובני משפחות של מטופלים בבילינסון.
2 צפייה בגלריה
הדמיית בית המלון החדש שיקום בפתח תקוה
הדמיית בית המלון החדש שיקום בפתח תקוה
הדמיית בית המלון החדש שיקום בפתח תקוה
(הדמיה: משרד נעמה מליס, מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

בקרוב יקום בית מלון חדש בפתח תקוה, עם תשעים חדרים מעל קומה של חנויות ומסחר. מדובר במלון שיוקם באזור התעשייה רמת סיב ("סטארטסיב" בשמו החדש), דרומית לרחוב ז'בוטינסקי.
הקמת המלון הזה אושרה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, שהחליטה לתת תוקף לתכנית מתוך רצון לפנות את התעשייה המזהמת והמיושנת של המוסכים ולהפוך את פתח תקוה למקום נקי, אסתטי ואטרקטיבי.
המטרה של העירייה, בהובלתו של רמי גרינברג, היא לאפשר את שינוי הייעוד מתעשייה למלונאות ומבטיחים שם לקדם את המדיניות שתומכת בהפיכת העיר למטרופולין.

2 צפייה בגלריה
מגדלי בסר פתח תקוה
מגדלי בסר פתח תקוה
מגדלי בסר פתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

ומה יהיה במלון החדש? מלבד תשעים החדרים החדשים והמרווחים יקום שם חדר אוכל, לובי מפואר, בריכה, חדרי ישיבות ועבודה עם תקשורת אינטרנט ושירותים נוספים לאנשי עסקים בסטנדרטים בינלאומיים. גודל הפרויקט הזה הוא כדונם, מה שאומר שיש גם מקום לרחבה חיצונית עם דשא ומתקנים נוספים.
כאמור, המלון מיועד בעיקר לאנשי עסקים שמגיעים לחברות ההייטק והטכנולוגיה ומעוניינים ללון בעיר. עם התרחבות החברות שהגיעו לפתח תקוה, כולל הקמת מגדלי בסר בשנים האחרונות, נוצר צורך כזה וכעת ניתן מענה.