במציאות הישראלית, רבים מאיתנו נתקלו בשלב כזה או אחר בחייהם ברכב שחסם את חנייתם או את הכניסה לחניון בניין המגורים.
2 צפייה בגלריה
הרכב החונה ברחוב רוטשילד
הרכב החונה ברחוב רוטשילד
הרכב החוסם ברחוב רוטשילד
(צילום: פרטי)

כך קרה אמש (שני) לזוג תושבים ברחוב רוטשילד בפתח תקוה, כשרכב חנה באדום לבן בכניסה לחניון הבניין בו הם מתגוררים והפריע לתנועה.
לאחר שבן הזוג פתח קריאה במוקד העירוני הוא נענה במפתיע כי הפניה לא ניתנת לטיפול מאחר ו"יורד גשם מבול ויש מצוקת חניה במקום, בנוסף רכבים עם תו נכה". נכון לשעות הבוקר אגב, הרכב עדיין עמד במקומו.
"חזרנו אתמול הביתה בסביבות השעה 22:00, אבל היה קשה מאוד להיכנס לחניה בגלל אותו רכב", שיחזר היום הנהג בשיחה עם מיינט פתח תקוה. "רק אחרי כמה דקות של תמרונים הצלחתי לעבור. דיווחתי למוקד העירוני ושלחתי להם תמונות ובבוקר ראיתי את ההודעה שהם השאירו לי".
מה חשבת על התשובה אחרי שקראת אותה?
"זו תשובה מזלזלת של הגורם המטפל. בן אדם חוסם חנייה, עובר על החוק וזו התשובה שלכם? עד עכשיו לא פינו את הרכב. פניתי גם למשטרה והם אמרו שזה באחריות העירייה. בינתיים לפי מה שהבנתי לא איתרו את בעל הרכב".

2 צפייה בגלריה
הרכב החוסם ברחוב רוטשילד, הבוקר
הרכב החוסם ברחוב רוטשילד, הבוקר
הרכב החוסם ברחוב רוטשילד, הבוקר
(צילום: פרטי)

קראו גם:

יש לציין כי על פי החוק, גם במידה ונהג רכב מחזיק בתו נכה כפי שציין הפקח, חל איסור לחנות במקום שמהווה כניסה ויציאה של כלי רכב.
מדוברות העירייה נמסר בתגובה: "מערך האכיפה בעיריית פתח תקוה פועל לשמירה על הסדר הציבורי ומוודא את בטיחות משתמשי הדרך. בתוך כך, בהמשך לפניה שהתקבלה במוקד, הרכב המדובר נקנס ונעשים מאמצים לאתר את בעליו. במקביל, גורמי האכיפה וידאו כי הגישה לחניון הפרטי אכן נשמרה".