ארץ ישראל היפה: אור דוידאי-בכר, חייל מפתח תקוה ובנה של חברת מועצת העיר אורנה דוידאי, שהה אתמול (רביעי) בבני ברק. לפתע ניגשה אליו נערה חרדית ומסרה לו פתק בו הודתה לו על תרומתו להגנה על המדינה. "זה מרגש מאוד", ציינה אימו.
2 צפייה בגלריה
אור דוידאי בכר
אור דוידאי בכר
אור דוידאי בכר
(צילום: דובר צה"ל)
בפתק כתבה הנערה: "לחייל היקר! רציתי להודות על כל ההשקעה, המסירות, והמאמצים שלך, שעות של עבודה ביום ובלילה על מנת להגן על המדינה שלנו! מתפללת עליך כל יום שתצליח ושלא יקרה לך שום דבר רע! המון הצלחה בצבא ובהמשך החיים שלך! מעריצה כמויות ומעריכה עוד יותר כמויות!".
אורנה מספרת כי בין הנערה ובנה אין שום היכרות והיא ככל הנראה תכננה למסור את הפתק לחייל הראשון שתפגוש. "הוא שאל אותה 'למה הבאת לי את הפתק', והיא ענתה: 'רציתי לשמח חייל'. אור הופתע מזה מאוד ושלח את הצילום של הפתק בקבוצה המשפחתית".

2 צפייה בגלריה
הפתק שקיבל החייל מהנערה בבני ברק
הפתק שקיבל החייל מהנערה בבני ברק
הפתק שקיבל החייל מהנערה בבני ברק
(צילום: פרטי)

קראו גם:

"זה מעשה מרגש מאוד", מוסיפה חברת המועצה. "אני לא אוהבת לתייג אנשים, אבל בחברה החרדית פחות מקובל להתגייס ודווקא זה גורם לי לקוות שדברים משתנים. הנערה הייתה צריכה לאזור אומץ כדי לפנות אליו גם כי מדובר בנערה שפונה לבחור, ועצם זה שהיא עשתה זאת חימם לנו את הלב. כולי תקווה שאנחנו באמת בפני אחדות ממשית בעם שתימשך הלאה".
איך זה מרגיש להיות אמא לחייל בתקופה הזו?
"יש לי גם חיילת בבית אז זה לא קל אבל מתגברים, אין ברירה. מקווים שהכל יהיה בסדר".