מתכוננים לפתיחה: רשת הסופרמרקטים קרפור, שמפעילה סניף קטן ברחוב קפלן בפתח תקוה, הודיעה כי ביום חמישי הבא (30.11.23) תפתח את הסניף הכי גדול בארץ.
2 צפייה בגלריה
סניף של רשת קרפור
סניף של רשת קרפור
סניף של רשת קרפור
(צילום ארכיון: שירות מיינט)
זה יקרה לא רחוק מכאן, בעיר כפר סבא. הסניף הגדול יכיל אלפי מוצרים של מותגים פרטיים של קרפור במחירים מוזלים, כמו גם אלפי מוצרים אחרים שנמכרים בכל הסופרמרקטים בארץ.
מדובר בסניף ענק, שיכלול גם מקומות חנייה רבים לידו ואנשי צוות רבים שיועסקו בו משעות הבוקר המוקדמות ועד לשעות הערב המאוחרות.
הסניף הגדול הזה יתפרס על פני 5,000 מ"ר והוא חלק ממהלך לפתיחת סניפים רבים נוספים של קרפור. לרשת יש כיום מספר סניפים גדולים במתכונת היפר, ביניהם בבית שמש, רעננה ונתניה.
באזור פתח תקוה קיימים שני סניפים של קרפור – האחד כאמור ברחוב קפלן מול בית החולים בילינסון והשני בראש העין, סמוך לשוק העירוני.

2 צפייה בגלריה
קרפור פתח תקוה
קרפור פתח תקוה
סניף קרפור בפתח תקוה
(צילום: שירות מיינט)

קראו גם:

האם הפתיחה של סניף קרפור הענק תשפיע על התחרות בין הסופרמרקטים בפתח תקוה? לא בטוח. תושבי פתח תקוה מגיעים כבר כיום לשוק רווי עם יוחננוף, אושר עד, שופרסל דיל, רמי לוי ואחרים. גורם באחד הסופרמרקטים אומר: "התחרות כבר מגולמת במחירים וספק אם תושבים רבים מפתח תקוה ייסעו עד כפר סבא, גם אם יהיה שם אטרקטיבי. אנחנו לא מודאגים".