בסוף השבוע האחרון התלוננה אשת התקשורת, מעין אדם, במשטרה, ולא בפעם הראשונה, נגד אדם שלטענתה הטריד אותה מינית. לדבריה, האיש שכבר הורשע בעבר בהטרדתה, שלח לה תמונות בצירוף הכיתוב: "את לא תנצחי אותי אף פעם". בבית המשפט האיש הכחיש את המיוחס, אך מעצרו הוארך.
1 צפייה בגלריה
מעיין אדם
מעיין אדם
מעיין אדם
(צילום: ענת מוסברג)
התלונה הוגשה נגד חזקיהו טננבאום, תושב פרדסיה (31), חצי שנה לאחר שכבר הורשע בהטרדתה של אדם. זאת בעקבות תחקיר שביצעה אודותיו, ובו נטען שהוא מטריד נשים ונערות ברשת החברתית. לאחר פרסום אותו תחקיר, פרסם טננבאום סרטון הפחדה מאיים של טקס 'פולסא דנורא' כנגד מעין אדם. בית המשפט דן אותו אז לחודשיים של עבודות שירות, ופיצוי כספי של 15 אלף שקלים לאשת התקשורת.
קראו גם:
ההטרדות התרחשו לאחר שאדם פרסמה סרטונים, שטננבאום העלה ברשתות החברתיות, בהם הוא מטריד נערות, ואף טען לחפותו של ירין שחף, הנאשם באונס בת 12 במלונית קורונה ביפו. טננבאום אף קרא להקמת מפלגה, שהמצע שלה יהיה להוריד את גיל ההסכמה לקיום יחסי מין לגיל 12.5.
בעקבות התלונה החדשה, האריכה ביום שישי האחרון, שופטת המעצרים בת"א, יעל פרדלסקי, את מעצרו בשלושה ימים. טננבאום ערער על מעצרו, הכחיש את הנטען וטען בבית המשפט שמתחזים לו גם בביהמ"ש המחוזי, שדחה את בקשתו להשתחרר, והותירו במעצר.
לעדכונים - חדשות נתניה