סערה במועצה הדתית: בימים האחרונים מופעלים לכאורה לחצים מצד גורמים שונים להדחת יו"ר המועצה ראובן יוסופוב, שנחשב למוערך במועצה עצמה ובקרב הציבור. על פי גורמים עירוניים המעורים בפרטים, אחת הסיבות העיקריות היא מחלוקת סביב מינוי רב הקהילה האתיופית בעיר בתחילת החודש, כשהמועצה בחרה במועמד שהתחרה בנציג שמזוהה עם ש"ס.
1 צפייה בגלריה
ראובן יוסופוב
ראובן יוסופוב
ראובן יוסופוב "אינני איש פוליטי"
(צילום: פרטי)
בעקבות חילוקי הדעות, הופץ בימים האחרונים מכתב על ידי גורם עלום, בשם חמישה חברי המועצה הדתית מתוך תשעה, שמבקשים כביכול לכנס ישיבת מועצה שלא מן המניין לצורך בחירת ראש מועצה חדש. אלא שבשיחות עם גורמים שונים מתברר כי איש מאותם חברי מועצה לא חתם על המכתב.
ראובן יוסופוב מסר בתגובה: "אני משמש כשנתיים כראש המועצה הדתית פתח תקוה. אחרי שנים רבות שבהן לא היה הרכב הנהלה למועצה וראש מועצה נבחר, הצלחנו בעמל רב לבנות הנהלה מקצועית, מגוונת, שאני גאה על שמהווה מודל ארצי לחיקוי ושבח.
"אינני איש פוליטי ולא נבחרתי פוליטית. מוניתי על ידי הנהלת המועצה ובאישור המשרד לשרותי דת. אני נבחרתי לשרת את התושבים בשירותי הדת בעיר, לשפר ולתת מענה לכל תושב, במגוון ערוצים ולא לשרת גחמות פוליטיות. המועצה מתנהלת על פי חוק, תחת פיקוח של המשרד לשירותי דת, מנהלת תקציב מאוזן, פועלת ביושר ובכפיפות לייעוץ משפטי וניהול מנוסה ובכיר של מנכ"ל המועצה מר עופר אברהם.
איני מתעסק בפוליטיקה אלא בשירותי דת למען תושבי העיר פתח תקוה. שותפיי לדרך הם חברי ההנהלה של המועצה ועובדי המועצה. אשמח להגיב על כל מה שקשור ישירות לעניני דת והשירות לתושב. אני שליח של התושבים ועושה ימים כלילות רק בשירותי דת ולא בנושאים אחרים".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה