מזעזע: ילד בן 9 הותקף אתמול (רביעי) על ידי אדם זר ברחוב ראש פינה שבשכונת אם המושבות, בעת שצעד עם חברו בדרכם חזרה מבית הספר בר לב. בעקבות סרטון מצלמות האבטחה שהופץ בין תושבי השכונה, נטען כי זהו אותו אדם החשוד בניקוב צמיגי הרכבים בתקופה האחרונה. המשטרה עדכנה כי נעצר חשוד במעשה האלימות.
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
האירוע המדובר התרחש אתמול מעט לאחר השעה 12:30. "הבן שלי יצא עם חבר מבית הספר והם היו בדרכם לבית שלו", מספרת אימו של הילד שהותקף. "כשהם נכנסו לאחד החניונים ברחוב ראש פינה בדרכם ליעד, התקדם אליהם אותו אדם ופשוט נתן לבן שלי אגרוף בחזה והמשיך ללכת. הייתי בעבודה, הוא התקשר אליי בוכה בהיסטריה וסיפר לי מה שקרה".
מה עבר לך בראש באותו רגע?
"וואו, הייתי בהיסטריה. אגרוף בחזה זה מאוד מסוכן, בטח לילד. התקשרתי מיד למשטרה, ויצאתי מיד מהעבודה. כשהגעתי למקום ראיתי אותו נסער מאוד ובוכה. בדקתי את הנשימה שלו שהייתה בסדר אבל החזה היה אדום. הם היו נורא מבולבלים, ורק שועד הבית הראה לי את הסרטון הבנתי בדיוק מה קרה.
"שאלתי את הבן שלי 'דיברתם איתו? הסתכלתם עליו? היה ביניכם שיח כלשהו?' הוא אמר שלא. גם רואים בסרטון שהם עוברים ופתאום הוא מגיע אליהם ומכה אותו. לא היה שום דבר. הם לא מכירים אותו והוא לא מכיר אותם".
1 צפייה בגלריה
אירוע התקיפה
אירוע התקיפה
אירוע התקיפה
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
קראו גם:
כיצד פעלתם לאחר מכן?
"נסענו למשטרה, מסרנו עדות. העלתי פוסט שאני מחפשת מישהו מהבניין לצורך צפיה במצלמות ואז התחילה חרושת שמועות בשכונה שמדובר באותו בחור שניקב גם את הצמיגים. רואים בכל מצלמות האבטחה את אותו לבוש".
איך המקרה השפיע עליכם?
"הוא היה מאוד נסער, אבל נרגע לאחר מכן. הוא שיתף פעולה אבל הוא מפחד. בגלל שבית הספר קרוב מאוד, הוא הולך לבד בדרך כלל אבל היום (חמישי) כמובן אקח אותו לבית הספר ואחזיר אותו. המשטרה טיפלה בנו בצורה יפה אבל זה לא היה אמור לקרות. הוא תקף פעם אחת, יש לכם את התיאור, את השם ואת הכתובת, תטפלו בזה. ילדים בכיתה ג לא צריכים ליווי לכל מקום כי הם כבר עצמאיים אבל עכשיו חופש והם כנראה לא יהיו".
מהמשטרה נמסר כי נעצר חשוד במעשה.