הקטל בדרכים: מת מפצעיו בבית החולים, עידו יאיר חדד,בן 18 מאלעד, רוכב האופנוע שנפגע בתאונת הדרכים ביום ראשון בכביש 444 סמוך לראש העין.
1 צפייה בגלריה
זירת התאונה בכביש 444
זירת התאונה בכביש 444
זירת התאונה בכביש 444
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

האירוע הקשה התרחש כאמור ביום ראשון האחרון באזור השעה 18:30, אז התקבל דיווח במד"א על תאונת דרכים במעורבות טרקטור ואופנוע בכביש 444. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לחדד והוא פונה לבית החולים בילינסון במצב קשה עם חבלת ראש.
פראמדיק מיחידת האופנועים של מד"א, אלון ריזקאן, סיפר: "הפצוע שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסבל מחבלת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות, קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב".
אתמול נקבע מותו של עידו יאיר בבית החולים, ובעקבות התאונה הקטלנית פתחו בוחני התנועה במרחב שרון בחקירת נסיבותיה.

"חשוב לי להעביר מסר"


"עידו היה אח שדואג לכולם ולמרות שהיה השלישי מבין תשעת האחים זה לפעמים הרגיש כאילו הוא בכור. הוא היה כולו נתינה", סיפר מאור אחיו למיינט בכאב. "הוא עבד בעבודות רבות והיה נותן לאחרים מכל הלב. אם זה חליפות לחתנים שלא היה להם, ובשר ועופות לאברכים ונזקקים לקראת החג. אין מישהו שביקש ממנו עזרה והוא ענה לו בשלילה
"בשבוע שעבר הוא אמר לי 'יש לי את כל מה שאני רוצה ועשיתי את כל מה שתיכננתי, נהנתי מאוד'. כתוב שכל אדם מרגיש לפני מותו שהולך לקרות לו משהו אז כנראה שהוא ידע. זו אבדה גדולה, ואי אפשר אפילו להעריך".
"עידו היה ילד מתוק ומיוחד במינו שכולו נתינה, כיבוד אב ואם ואהבת הבריות", הוסיף אביו עמוס חדד בקול חנוק מדמעות. עידו היה אדם מאוד אצילי, נשמה טהורה. מאור הפנים והחן שלו היו מדהימים.
"בפורים האחרון, אחיו שמשרת בגולני שוחח איתנו והוא הביע אכזבה שלא שמע קריאת מגילה כמו שצריך. עידו ארגן מיד מוצרים מכל טוב למשלוחי מנות, העמיס הכל ברכב ויצא לאחיו אחרי שאמר לו 'אני מגיע אליך לשמח אותך ואת החיילים כדי לתת לכם את ההרגשה הכי טובה לכבוד פורים'. כשעידו הגיע לשם אחרי שעתיים נסיעה הוא פתח להם שולחן עם כל הדברים שחיילים אוהבים. כזה הוא היה".
בסיום דבריו מבקש עמוס להעביר מסר: "האופנוע הוא כלי מסוכן וקטלני, ואנשים צעירים נקטפים בדמי ימיהם. כל ההורים שהילדים שלהם נקטפו, אפשר לשאול אותם מה מועיל הכלי הזה וכל אחד יאמר את אותו דבר. אני מכיר אישית משפחות יקרות מאלעד שהילדים שלהם נקטפו בגלל הכלי הזה. חשוב לי להעביר עד כמה הוא מסוכן ואפילו אם אחד יינצל מכך זה שווה הכל".

קראו גם:

מיכאל הראתי, שלימד את עידו בבית הספר היסודי סיפר: "עידו היה תלמיד אהוב מאוד, חכם, פיקח ואי אפשר היה לעבוד עליו. בכל פעם שהיה צריך עזרה היה הראשון לעשות. הוא מגיע ממשפחה של חסד והוריו עשו הכל בשבילו. לא מאמין שהוא איננו".
עידו הותיר אחריו הורים ושמונה אחים. הלווייתו נערכה אמש (יום ג') בבית העלמין באלעד.
יהי זכרו ברוך.