גרים בפתח תקוה והתקשתם לישון הלילה בגלל ריח חריף של שריפה? אתם לא לבד. תושבים רבים, בעיקר בנוה גן וסביבתה, דיווחו על מטרד ריח שהפריע למנוחתם והשפיע על בריאותם. בעירייה ובשירותי הכבאות מציינים כי מקור הריח אינו בעיר והעניין מטופל.
2 צפייה בגלריה
ריח שרוף ומסריח
ריח שרוף ומסריח
ריח שרוף ומסריח
(צילום: Shutterstock)

"בסביבות 3 וחצי בלילה התעוררתי לריח חריף כמו של גומי שרוף", סיפרה תושבת נוה גן למיינט פתח תקוה. "זה היה כל כך חמור עד כדי כך שסבלתי מצריבה בעיניים ובגרון, והריחות נשארו באוויר במשך כמה שעות. זה היה נוראי".
כמוה, תושבים רבים דיווחו על המטרד ברשתות החברתיות, חלקם טענו שהריח הורגש היטב לאורך כל הלילה. "סבלנו כל הלילה כאילו התחילו כבר המדורות של ל"ג בעומר", ציינה אחת מהם.
מדוברות העירייה נמסר: "ערים רבות באזור המרכז והשרון דיווחו על ריח שירפה, אשר מקורה לא בפתח תקווה. הנושא מטופל מול הגורמים האמונים על הנושא".

2 צפייה בגלריה
סירחון ריח רע
סירחון ריח רע
הריח הורגש היטב בפתח תקוה
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

משירותי הכבאות נמסר: "משעות הערב ועד שעות הלילה המאוחרות אירעה שריפת חורש וקוצים גדולה באזור רמלה-לוד וככל הנראה הרוח השיאה את העשן עד לפתח תקוה. מדובר באירוע בו השתתפו מספר רב של צוותי כיבוי. אכן התקבלו טלפונים מתושבי פתח תקוה על הריח אך לא יצאו צוותים היות ומקור האש לא הייתה בעיר".