טרגדיה גדולה אירעה אתמול (ראשון) בשעות הערב. רב-סמל עומר קביליו מפתח תקוה, לוחם במילואים, נהרג לאחר שהאופנוע עליו רכב התנגש בתוך קיר באזור התעשייה הדרומי של העיר קריית שמונה.
2 צפייה בגלריה
עומר קביליו
עומר קביליו
עומר קביליו
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

ההודעה על מותו של עומר התקבלה בתדהמה בקרב בני משפחתו וחבריו הרבים, שעדיין מתקשים לעכל את הבשורה המרה.
ראש העירייה, רמי גרינברג, כתב בדף הפייסבוק שלו: "בצער רב התבשרנו על פטירתו של תושב העיר, רב סמל במילואים, עומר קביליו, אשר נהרג בתאונה בדרכו לפעילות מבצעית בצפון. ההלוויה תתקיים היום (ב') בשעה 16:00, בבית העלמין הצבאי סגולה.
"עומר ז"ל מצטרף לגיבורים הרבים שבעת פקודה עזבו את כל מרכז חייהם, עלו על מדים ונרתמו למאמץ המלחמתי כנגד האויב. ליבנו עם המשפחה על האובדן הקשה, ואנו משתתפים בצערה הכבד. יהי זכרו ברוך".

2 צפייה בגלריה
מודעת האבל על עומר קביליו
מודעת האבל על עומר קביליו
מודעת האבל על עומר קביליו
(צילום: מתוך דף הפייסבוק של רמי גרינברג)

אחד מהראשונים שהגיעו אל זירת התאונה הוא יונתן לנקרי, פראמדיק מד"א. "הפצוע שכב במרחק מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד ומצבו אנוש", הוא סיפר. "עוברי אורח במקום סיפרו לנו שהוא התנגש בקיר במהלך נסיעה. מייד התחלנו בביצוע פעולות מצילות חיים ותוך כדי הטיפול מצבו של הפצוע הידרדר. ביצענו פעולות החייאה ממושכות אך לצערנו הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".
עומר הוא בנם האהוב של דורון וטלי והמשפחה מתגוררת ברחוב שפרינצק 24 בפתח תקוה. בהלוויה צפויים להשתתף אנשים רבים שהכירו אותו ואת משפחתו.
לדבריו של מכר של המשפחה, קרוביו התעדכנו על התאונה הקשה דרך כלי התקשורת ובהמשך נודע להם גודל האסון.
"עומר היה אדם ברמה הכי גבוהה שיש, נסיך וקסם של בחור", ציין המכר. "תמיד חייך, עזר לכולם והתנדב ב'כנפיים של קרמבו' ובקייטנת איל"ן בנחלים. הכאב גדול".
עומר הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.
יהי זכרו ברוך.