אסון כבד: יואל מוגמי, פעיל חברתי ודמות מוכרת ואהובה בפתח תקוה, הלך לעולמו בטרם עת בסוף השבוע האחרון כשהוא בן 64 בלבד.
3 צפייה בגלריה
יואל מוגמי ורעייתו
יואל מוגמי ורעייתו
יואל מוגמי ורעייתו
(צילום: באדיבות המשפחה)
מוגמי, תושב שכונת אחדות, שימש כיו"ר מועצת השכונות, עסק לאורך שנותיו בפעילות למען התושבים והנזקקים שבהם, היה פעיל בסיעת ש"ס המקומית ולפרנסתו עבד כקבלן גינון. בשבת, כאמור, הוא הלך לעולמו והותיר את משפחתו ומכרים רבים המומים וכואבים.
"אבא שלי היה גדול מהחיים", אומר בכאב בנו בן. "תמיד דאג למשפחה לפני עצמו, היה איש של חסד ואמת, זה מה שהכי אפיין אותו. תמיד אמר הכל בפנים והייתה לו נתינה אינסופית. בכל ראש השנה ופסח היה מפעיל מערך של חלוקת מזון לנזקקים בעיר, ובאופן כללי עזר למי שהיה צריך בכל דבר ובכל פנייה".
3 צפייה בגלריה
יואל מוגמי
יואל מוגמי
יואל מוגמי
(צילום: באדיבות המשפחה)
ראש העירייה, רמי גרינברג שנכח אמש בהלוויתו של מוגמי כמו גם שר הבריאות אוריאל בוסו, ספד למוגמי ברשת החברתית וכתב: "בצער רב התבשרנו בבשורה המרה שחברנו היקר ואהוב יואל מוגמי נפטר הערב. מחבקים את המשפחה היקרה ומלווים אותם בשעתם הקשה. תנוח על משכבך בשלום חבר יקר. תחסר לנו מאד".
פעיל הציבור מיקי שטרק, סיפר למיינט על ההיכרות שלו עם מוגמי: "הייתי אצלו בפגישה יחד עם אדם נוסף כי התביישתי ללכת אליו לבד. שמעתי עליו הרבה ורציתי לפגוש את האיש. הייתי טרוד בנושא מסויים ושאלתי אותו שאלה שעליה קיבלתי את התשובה: 'תלך עם הלב גם כשכואב', לימים הוא צדק. הוא כל כך יהיה חסר בנוף השכונה ובעיר בכלל ואני מקווה שהוא יונצח כראוי. הוא היה מחובר מאוד לשכונות, אז אולי יהיה אפשר לקרוא על שמו את מבנה אגף השכונות. נכון שהתהליך לקבוע שם אורך כשנה, אבל אין ראוי ממנו. אני משתתף בצער המשפחה".

3 צפייה בגלריה
יואל מוגמי
יואל מוגמי
יואל מוגמי
(צילום: באדיבות המשפחה)

קראו גם:

מוגמי הותיר אחריו אישה, שני ילדים, שני נכדים, ו-5 אחים ואחיות.
יהי זכרו ברוך.