טרגדיה גדולה: בני המשפחה וחבריו של נתנאל עומיסי, שנהרג בתאונת אופנוע סמוך לשוהם, המומים וכואבים את מותו בגיל 22.
3 צפייה בגלריה
נתנאל עומיסי עם אביו
נתנאל עומיסי עם אביו
נתנאל עומיסי עם אביו
(צילום: פרטי)
נתנאל רכב על האופנוע שלו בסוף השבוע האחרון בכביש 465. צוותים של מד"א הוזעקו אל זירת התאונה והעניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח. הם פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקוה כשהוא במצב אנוש וסובל מחבלת ראש. בהמשך נקבע מותו.
אנטולי פירר, פראמדיק מד"א, סיפר: "הרוכב שכב בשול הכביש בסמוך למעקה הבטיחות כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה מאוד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח ופינינו אותו במהירות לבי"ח תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

3 צפייה בגלריה
נתנאל עומיסי
נתנאל עומיסי
נתנאל עומיסי
(צילום: פרטי)

ראש סניף איחוד הצלה באלעד, משה סעדון, ודיויד בדר חובש איחוד הצלה, מסרו: "רוכב האופנוע החליק ונחבל קשות בראשו. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".
זו אינה הטרגדיה הראשונה במשפחת עומיסי. נתנאל הוא בנו הבכור של מורן עומיסי, שהקים את להקת אינסרה לפני כעשור ושכל לפני כשנה וחצי את את אחיו יניב עומיסי ז"ל, הבעלים של "פלאפל יניב" בשכונת נווה עמל בהרצליה שנפטר מסיבוכים של הקורונה.

3 צפייה בגלריה
זירת התאונה
זירת התאונה
זירת התאונה
(צילום: איחוד הצלה)

קראו גם:

"הלב נקרע ומסרב להאמין", אמרו על נתנאל מכריו ובני המשפחה. "פשוט אי אפשר להתנחם אחרי דבר כזה. המשפחה הרוסה לגמרי". החברים של נתנאל מספרים על בחור שאהב את החיים בצורה בלתי רגילה, ושעתידו עוד לפניו: "הוא כל הזמן אהב לצחוק, הוא היה אחד שרצה לטרוף את החיים, איש מלא נתינה ומלא טוב לב, ידענו שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות בכל דבר. איך הוא נקטף כל כך צעיר, לא מפסיקים לבכות ולעכל את הבשורה הנוראה".
אל השבעה של המשפחה מגיעים מנחמים רבים שמספרים על נתנאל שהכירו, האיש עם הלב הטוב שחייו נגדעו ברגע אחד.
יהי זכרו ברוך.