טרגדיה: יאיר שמחון נפטר בטרם עת והותיר את בני משפחתו וחבריו כואבים והמומים: "אנחנו עדיין לא מעכלים". הוא הובא למנוחות ביום שישי בבית העלמין ירקון בפתח תקוה.
2 צפייה בגלריה
יאיר שמחון
יאיר שמחון
יאיר שמחון
(צילום: פרטי)
יאיר, שהתגורר בגבעת שמואל ועבד באגף חזות פני העיר בעיריית רעננה, נפטר בפתאומיות. חברו, הפעיל החברתי חיים מזרחי, מספר כי נודע לו על פטירתו לאחר שהוא שלח ליאיר הודעה ביום חמישי האחרון אך לא היה מענה. "הוא תמיד אהב לעזור לתושבים עם חיוך", אמר בכאב.
חבריו מספרים כי יאיר נחשב לאחד העובדים המוערכים בעירייה. רבים הכירו אותו, הוא היה דמות אהובה ושמח לעזור לכל תושב בכל עניין, כולל במקרים של רווחה.
זאב בילסקי, ראש עיריית רעננה לשעבר, סיפר כי הוא הכיר אותו בשנים רבות של עבודה מסורה. "הוא העניק שירות מעולה למען תושבי רעננה והכל בצניעות ובשקט". אורי קידר, מנכ"ל העירייה לשעבר, אמר: "יאיר היה איש חביב, אדם יקר שתמיד אהב לעזור. העירייה איבדה עובד מסור ואיכפתי וכולנו איבדנו חבר יקר".

2 צפייה בגלריה
מודעת האבל על יאיר שמחון
מודעת האבל על יאיר שמחון
מודעת האבל על יאיר שמחון
(צילום: מתוך הרשת החברתית)

קראו גם:

ניר קריסטל ספד לו: "עצוב ולא נתפס. עדיין איני מוצא את המנוחה מההודעה הזו. יאיר היקר, איש מקצוע, חבר, היתה לי הזכות לעבוד איתו וללמוד ממנו נושאים שבתחומו המקצועי ולזכות בחבר יקר. יהי זכרו ברוך לעד. אני כבר מתגעגע אליו".
הלוויה של יאיר שמחון נערכה ביום שישי (14.4.23) בשעה 14:30 בבית העלמין ירקון בפתח תקוה.
המשפחה יושבת שבעה ברחוב ביאליק 55 בגבעת שמואל.
יהי זכרו ברוך.