המתקשרת גילתה לאישה כי בעלה בוגד בה, וכעת היא מבקשת להתגרש מבעלה. הבעל מכחיש ומבקש לגבות עדות מהמתקשרת.
1 צפייה בגלריה
קוראת בקלפים
קוראת בקלפים
"אין למתקשרת מושג מהחיים שלה. אני לא בוגד"
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)
שני בני זוג בתחילת שנות ה-30 לחייהם. הם נישאו לפני כעשור. הבעל איש משכיל ומועסק כמנהל סניף בנק של "לקוחות זהב"- לקוחות מועדפים. האישה פסיכולוגית שלא עסקה במקצוע. חייהם התנהלו על מי מנוחות עד שכנראה חוסר מעש, הבידוד, הקורונה הסגרים למיניהם, שלחו את האישה למתקשרת.
עוד בחדשות:
הביקור אצל המתקשרת, מסתבר, לא היה חד פעמי. בעידוד אחת מחברותיה האישה נהגה ללכת אליה פעמיים שלוש בחודש ובאחת הפעמים הטיחה המתקשרת באישה "בעלך בוגד בך" ולדבריה מאותו היום חייה השתנו.
הבעל, באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טען כי אשתו הקליטה את המתקשרת מאשימה אותו בבגידה ובידו נמצאת הקלטה ועו"ד סולן הזמינה את המתקשרת על מנת לגבות ממנה עדות.
הבעל אשר מכחיש את הבגידה, מבקש שלום בית וטוען: "אין למתקשרת מושג מהחיים שלה. אני לא בוגד, לא בגדתי ואני אוהב את אשתי ורוצה לחיות איתה, היא אם ילדי".
האישה לעומת זה נחושה לממש את הזכות שיש לה להפסיק את הנישואין. "אני חושבת שבעלי משתמש בטריק ידוע כדי לא להיות מוכרז כבוגד ולהיות חייב בכתובה, לכן הוא טוען לשלום בית".
האישה גם העבירה מסר סמוי לפיו המתקשרת רק "הרימה לה", אבל בידיה הוכחות ולא כדאי שיחשפו, בבית הדין ולאחר מכן במקום העבודה של הבעל.
כידוע בתיקי גירושין לא מעט זוגות מסתייעים בעצות רבנים, קוראים בקפה, מתקשרים וקמעות, כדי לגבש את ההחלטה אם להמשיך את הנישואין או להפסיק.