טרגדיה: מירב שמש בכר מאורנית, ששימשה במשך שנים כשוטרת בתחנת פתח תקוה, הלכה בסוף השבוע לעולמה בגיל 45 לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.
עד לרגע בו נאלצה לעזוב את עבודתה בתחנה כדי להילחם במחלה שהתגלתה אצלה באוקטובר 2019, שימשה מירב כחוקרת נוער והייתה שוטרת מוערכת מאוד.
3 צפייה בגלריה
מירב שמש בכר
מירב שמש בכר
מירב שמש בכר
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות, פרסום לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בני משפחתה, חבריה, ומכריה של מירב התקשו לקבל הבוקר את הבשורה הקשה.
"עצוב מאוד לפתוח את הבוקר עם ידיעה כזו", אומר נתנאל אנגל, לשעבר מתנדב במשטרה. "מירב הייתה שוטרת ותיקה, איכותית וחברותית מאוד. גם שסבלה המשיכה לחייך ונשארה מאמינה באנשים ובבורא עולם. לפני מספר חודשים עוד כתבה לי 'אני באמת לא צריכה כלום חוץ מבריאות וברוך השם אני בדרך הנכונה'".
3 צפייה בגלריה
מירב שמש בכר
מירב שמש בכר
מירב שמש בכר
(צילום: מתוך דף הפייסבוק)
שני, חברתה של מירב, כתבה בדף הפייסבוק שלה: "מירב היקרה, אני רושמת ולא מעכלת, לביאה שכמותך. כל אחד שרק זכה להכיר אותך כבר מהרגע הראשון ידע איזו אישה עומדת מולו, החיוך על פנייך כבש את כולם, את השארת חותם גדול בלב של כולנו. הייתה לי זכות גדולה מאוד להכיר אותך ולעבוד לצידך, תודה על כל הרגעים שהיית שם בשבילי, לתת עצה, לתמוך ולעטוף באהבה וככה בדיוק נזכור אותך כולנו, שמש אחת גדולה שמקרינה אור לכולם. אוהבת תמיד".
קראו גם:
הלווייתה של מירב נערכה בשעה 12:00 בחלקה הצבאית שבבית העלמין סגולה.
מפקד תחנת פתח תקוה, סנ"צ יניב פינקל, ספד למירב ואמר: "כאשר נפגשנו בבית החולים, מבעד לכאבים והסבל ראיתי את הלביאה שבך. היית אופטימית, לוחמנית, נכונה לקרב, ונחושה לנצח במלחמה שהציבו בפנייך החיים. נלחמת באומץ רב תקופה ארוכה, בכאבים ובתופעות הלוואי כאשר כל העת בני משפחתך וחברייך עטפו אותך באהבה גדולה ומיוחדת והזכירו לך כמה משמעותית את עבורם.
"...הבוקר אחרי שנה וחצי של מלחמה בלתי נגמרת תמו כוחותייך ונאספת מאיתנו. מירב היית חברה אמיתית, עוגן מקצועי ובעיקר דמות משמעותית אשר צעדה איתנו ב-24 שנות שירות בתפקידי ליבה בתחנת פתח תקוה- באג"מ, בחקירות ובנוער, שוטרת אמיתית!"
"...מירב היקרה, הותרת בליבנו כאב גדול ואנחנו כבר מתגעגעים! אנחנו מתחייבים בפנייך כאן, שנמשיך לספר את מורשתך וזכרונך ימשיך וילווה אותנו לעד...בשמי ובשם עמיתייך לשירות- אני מצדיע לך בדרכך האחרונה. נוחי על משכבך בשלום".
יהי זכרה ברוך.
3 צפייה בגלריה
מודעת האבל
מודעת האבל
מודעת האבל
(צילום: מתוך הרשתות החברתיות)
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה