נסיעת המוות בקו 947 תסתיים בכלא עבור הנהג: מאסר של ארבע שנים וחצי נגזר היום (חמישי) על נהג אוטובוס אגד אלכסנדר לייבמן (45), שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בגרימת מותם ברשלנות של ארבעה נוסעים ופציעתם של תשעה אחרים בתאונה ליד נמל התעופה בן גוריון.
1 צפייה בגלריה
קו 947 לאחר התאונה
קו 947 לאחר התאונה
קו 947 לאחר התאונה
(צילום: שאול גולן)
פרט לכך נגזרו על הנהג גם 12 חודשי מאסר על תנאי, פסילת רישיון נהיגה למשך 18 שנה על כל רכב ופסילה לצמיתות על כל רכב משא. כמו כן יפצה לייבמן כל אחת ממשפחות ההרוגים ואישה שנפצעה קשה בתאונה ב-20 אלף שקלים. הוא יחל לרצות את עונשו בכלא הדרים בעוד חודש וחצי.
באתר ynet דווח כי השופט ארז נוריאלי מבית משפט השלום בראשון לציון ציין בגזר הדין: "סטיית הנאשם מהנתיב גרמה לתאונה. הכביש ריק כמעט לגמרי ואין סיבה לסטייה. מדובר בנהג מקצועי, אשר חב חובת זהירות מוגברת וזו מידת רשלנות גבוהה במיוחד. לייבמן הביע צער על התאונה והתנצל בפני המשפחות ובית המשפט התחשב בכך. מדובר בתאונה מחרידה וקטלנית שנגרמה באשמתו הישירה של הנאשם".
קראו גם:
פרט לעבירת גרימת מוות ברשלנות, הודה והורשע הנהג גם בנהיגה בקלות ראש שגרמה לתאונת דרכים. בחקירתו במשטרה טען הנהג כי אינו זוכר דבר וכנראה התעלף. הוא הודה כי לא שתה ולא אכל כמו שצריך לפני התאונה והוסיף כי לא היה עייף.