תלונות ממשיכות להגיע למיינט פתח תקוה על בלאגן החיסונים בקופת חולים רוטשילד בעיר, הסניף היחיד כרגע שבו מתבצעים החיסונים לחברי ה"כללית".
1 צפייה בגלריה
משמאל: זימון לתור באמצע פברואר; מימין: חיסון
משמאל: זימון לתור באמצע פברואר; מימין: חיסון
משמאל: זימון לתור באמצע פברואר; מימין: חיסון
(צילומים: מימין - צילום המחשה shutterstock)
התורים הכי מוקדמים שניתנים נכון להבוקר (חמישי) בפתח תקוה הם לתאריך 14.2.21. כלומר, אנשים מבוגרים שצריכים להתחסן יכולים לעשות זאת נכון לעכשיו רק כמעט בעוד חודשיים.
"הגעתי לרוטשילד כדי להתחסן כי לא הצלחתי לקבוע תור בהקדם", מספרת תושבת העיר. "לא נתנו לי להיכנס בטענה שרק מי שיש לו תור יכול להתחסן. הבעיה היא שאין תורים עד אמצע פברואר. יש שם בלאגן גדול".
קראו גם:
יש לציין כי ניתן להזמין תורים גם למרפאות מחוץ לעיר, אולם רבים מהמבוגרים אינם נוהגים והם מגיעים באוטובוס ולכן אין באפשרותם להגיע.
פנינו לדוברות הכללית בנושא וזו תגובתם: "משבוע הבא יחנכו מחוז דן-פ"ת וביה"ח מוקד חיסונים משותף שיפעל כל יום בין השעות 7:00 ל-19:00 במתחם בית החולים בילינסון ויחסן את תושבי פתח תקוה בנוסף למוקד ברוטשילד".
כמו כן, נמסר מהכללית: "מתחמי החיסון של כללית פתוחים מהבוקר בנקודות נוספות ברחבי הארץ ויפעלו עד השעה 20:00 בערב.
"אנו מבקשים מהציבור לא להגיע למתחמים ללא תיאום תור. ההיענות לביצוע החיסונים גבוהה ועל מנת לשמור על בטיחות תהליך החיסון וההשגחה הנדרשת לאחר מתן הזריקה לא יתקבלו במתחמים שלנו מטופלים ללא תור מתואם.
"בהמשך להודעתנו אתמול אנו מדגישים כי מטופלים שקיבלו תורים מאוחרים מחודש ינואר יוקדמו לתאריכים קרובים והקדמת התור תעשה בימים הקרובים.
"כמו כן, אנו ממשיכים ליצור קשר באופן ייזום עם בני 75 ומעלה כדי לסייע ולתאם להם את מועד החיסון. משבוע הבא יחנכו מחוז דן-פ"ת וביה"ח בילינסון מוקד חיסונים משותף שיפעל כל יום בין השעות 7:00 ל-19:00 במתחם בית החולים בילינסון ויחסן את תושבי פתח תקוה בנוסף למוקד ברוטשילד".