תושבת מרכז העיר תיעדה תוכי שהונח בכלוב על מנוע המזגן הביתי של שכניה במשך שעות ארוכות תחת השמש הקופחת. לאחר שפנתה למוקד העירוני נאמר לה כי לטענת בעל הכנף הוא הוצא להתאווררות.
1 צפייה בגלריה
התוכי שהנוח על מנוע המזגן
התוכי שהנוח על מנוע המזגן
התוכי שהנוח על מנוע המזגן
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
"זו לא פעם ראשונה שזה קורה", טוענת התושבת. "הם כל כמה זמן מוציאים אותו ל'התאווררות', אבל הפעם זה היה למשך שעות ארוכות, חלקן הגדול בשמש, ללא מחסה. ראיתי את התוכי בחוץ ביום חמישי, ופניתי לעירייה ביום שישי. רק אחרי שעות ארוכות הבחנתי שהוא הוכנס פנימה והתשובה שקיבלתי מהמוקד העירוני הייתה כי הנושא טופל וכי בעלי התוכי טען כי הוא הוצא להתאווררות".
(צילום: פרטי)
מה דעתך על הצעד שנקטו שכנייך?
"אין בעיה שיתנו לתוכי לנשום אויר, אבל כשאתה מניח תוכי בכלוב קטן תחת השמש הקופחת ללא צל במשך כמה שעות, ועוד עם מנוע של מזגן שעובד תחתיו ופולט חום, זה פשוט עינוי. התאווררות יכולה להיות שעתיים וגם בצל, כך שבמקרה הזה התאווררות זו לא. אני לא יודעת אם היו לו מים או לא, אבל עדיין להשאיר אותו חשוף כך למשך זמן רב? זה לא מסתדר. אני יודעת שתוכי עלול לגרום ללכלוך ורעש, אבל אם לא מסתדרים אפשר גם למסור אותו".
מלשכת דובר עיריית פתח תקוה נמסר: "לאור תלונת התושבת, גורמים מטעם השירות הוטרינרי ערכו מספר ביקורות פתע במקום, אשר במהלכן לא נמצא כי קיים כלוב מחוץ לחלון. בשיחה עם הדייר התברר שהוא מדי פעם מוציא את התוכי להתאווררות למשך מספר דקות ספורות ולאחר מכן מחזיר את הכלוב לדירה. בהתאם לכך, השירות הווטריני ימשיך במעקב סביב הנושא. אם יעלה חשש לצער בעלי חיים, נפעל בהתאם".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה