בהמשך לפגישת ההיערכות שנערכה בהשתתפות ראש העיר רמי גרינברג, ראש מינהל החינוך רון כץ והגורמים במינהל החינוך, הוחלט כי תלמידי ה'-ו' יחזרו מחר (24.11) ללימודים ויצטרפו לתלמידי א'-ד'. כדי לאפשר את המתווה, עיריית פתח תקוה תעמיד לרשות המנהלים, מבני ציבור על פי צרכיהם.
1 צפייה בגלריה
כיתה ריקה.
כיתה ריקה.
כיתה ריקה.
(צילום המחשה: shutterstock)
תלמידי ה'-ו יחלו בלימודים פיזיים בכיתות לפחות 3 ימים בשבוע (14 שעות שבועיות שיחולקו על פני 3 ימים לפחות) תוך הדגשת איכות הלמידה והיקף השעות. כמו כן יוזמנו התלמידים למפגשים חברתיים/ רגשיים בקבוצות קטנות בחצרות בתי הספר. הרשות תתמוך בשעות עירייה למורים נוספים לשם מתן מענה לחלוקה לקבוצות של עד 20 תלמידים בשכבות אלו. לאחר ימי ההסתגלות, תיבחן האפשרות להרחבת המתווה.
כיתות א'-ב' יחזרו ללמידה בכיתות מלאות, מתוך מטרה לשמור על קפסולות אחידות בצהרונים.
קראו גם:
צהרונים: לאור הפעלת המתווה החדש של הצהרונים על פי הנחיות משרד החינוך והבריאות, החל מיום שלישי ה- 24/11/2020 - הצהרון יפעל בהתאם לכיתות האם. לאור האמור, נציגי העירייה בשיתוף ועדת הצהרונים של ועד ההורים העירוני הגיעו לסיכום כי החל מיום שלישי הצהרון יסתיים בשעה 16:30 וזאת על מנת שנוכל לתת מענה לכלל תלמידי א'-ב' בעיר גם במצב שבו הרישום לא מגיע למינימום הנדרש וכתוצאה מכך במקומות רבים לא היו נפתחים צהרונים. הסדר זה נותן מענה ולמעשה מבטיח את פתיחת הצהרונים בנסיבות אלו.
נדגיש כי זהו שינוי זמני כל עוד המתווה החדש בתוקף. ברגע שיבוטל המתווה ונחזור לשגרה, שעת הסיום של הצהרון תחזור לשעה 17:00 כמו שהייתה.
הצהרונים לכיתות ג' ימשיכו כרגיל ללא שינוי.
על יסודי: בחינוך העל יסודי, בתי הספר מקדמים מפגשים חברתיים ורגשיים המאפשרים למידה חווייתית וחברתית בלתי אמצעית. אנו רואים חשיבות רבה בקיום המפגשים מקרוב למען חוסנם האישי של התלמידים. בימים הקרובים נדע בנוגע להחזרתם של כיתות יא'- יב' על פי המתווה של משרד החינוך.