כתב אישום הוגש לאחרונה נגד תושב פתח תקוה בשנות השלושים לחייו, שהשתולל בביתה של אימו וזרק קומקום על דלת חדרה לאחר שסירבה לבקשתו לקבל סכום כסף לרכישת סמים. הנאשם לא הסתפק במעשיו אלו וכמה ימים לאחר מכן גנב אופנוע מרחוב מינץ.
1 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
(צילום המחשה: shutterstock)
התנהגותו הפלילית של הנאשם החלה לפני כשבועיים כששהה יחד עם אימו בביתה בשעות הבוקר. על פי כתב האישום במהלך שהותו במקום התגלע ויכוח בינו לבין אימו על רקע רצונו לקבל סכום כסף לרכישת סמים.
הבן צעק על אימו שבתגובה נמלטה לחדרה. באותו ערב שב הבן למקום ושוב אימו ברחה לחדרה וסגרה את הדלת. אלא שאז לקח הבן קומקום וזרק אותו בעוצמה על הדלת שניזוקה בשל כך. הוא לא הסתפק בכך והמשיך להשליך חפצים נוספים. בשלב מסוים האם יצאה מחדרה והנאשם נמלט תוך שהוא אומר לה "אני אתאבד, אקח מזרק ואתקע לעצמי".
קראו גם:
חלפו מספר ימים והבן הסורר הגיע לרחוב מינץ בשעת בוקר מוקדמת וגנב קטנוע שהיה במקום לאחר שניתק את החוטים של מנגנון ההנעה והכניס פלאג מאולתר. בשעה 8 בבוקר הוא נתפס בעיר לוד עם הקטנוע כשבנוסף נמצאו ברשותו סכין, קטר, מברג ומספריים.
כאמור, בימים האחרונים הוגש נגד הגבר כתב אישום בגין היזק לרכוש במזיד, גניבת אופנוע, החזקת סכין שלא כדין, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון נהיגה.
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה