איקאה ישראל משיקה מחר, יום רביעי (2.6.21), חנות קונספט שנייה תחת המעטפת IKEA KITCHENS בפתח תקוה, סמוך לקניון הגדול.
החנות החדשה מצטרפת למחלקות המטבחים בחנויות איקאה ולחנות נמל תל אביב, שנפתחה לפני כשנתיים, כחלק מאסטרטגיית ארוכת טווח של איקאה ישראל להנגיש בפריסה ארצית, עבור הלקוחות את מחלקות המטבחים ואת מגוון השירותים הנלווים אליהן.
1 צפייה בגלריה
חנות איקאה קונספט פתח תקוה
חנות איקאה קונספט פתח תקוה
חנות איקאה קונספט פתח תקוה
(צילום: דור נבו)
חנויות IKEA KITCHENS הן הראשונות בעולם מחוץ לשבדיה, ומותאמות לצרכים ולהעדפות של הישראלים בעיצוב, תכנון וסגנון המטבח.
חנות IKEA KITCHENS פתח תקוה, נפתחה בהשקעה של 3 מיליון ₪, משתרעת על שטח של 500 מ"ר ומציגה 16 מטבחים במגוון סגנונות עיצוב: מודרני, כפרי, סקנדינבי, צבעי עץ ועוד. בחנות קיימות מספר עמדות תכנון לפגישות אישיות עם מעצבי המטבחים, בנוסף למגוון חדש של מטבחים וחזיתות מעץ מלא ובמבוק, אבזור פנים, פרזול, משטחי אבן ועוד, שיוצג בכל מחלקות וחנויות המטבחים.
קראו גם:
שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "מאז ומתמיד אהבו הישראלים לבלות במטבח, לבשל ולארח. בעקבות הקורונה, עקב העלייה בזמן השהייה בבית חיזק המטבח את מעמדו כלב של הבית. הנגשת מחלקות המטבחים לקהל לקוחותינו בכל חנויות איקאה ובחנויות IKEA KITCHENS, בשילוב האפקט שיצרה הקורונה, העלו בכ- 20% את הביקושים למטבחים עמידים, איכותיים ובמנעד מחירים רחב, המאפשר לכל אחת ואחד למצוא את מבוקשם בתקציב המתאים להם".
חנויות הקונספט למטבחים, הן חלק ממהלך כולל לשדרוג וחיזוק קטגוריית המטבחים ומצטרפות למחלקות המטבחים, הנמצאות בחמשת חנויות איקאה ברחבי הארץ: אשתאול, באר שבע, קרית אתא, ראשל"צ ונתניה. מחלקות המטבחים וחנויות הקונספט, מציגות את כל מגוון אפשרויות העיצוב והאבזור הפנימי, בליווי אישי של מעצבי מטבחים, מהתחלת תהליך הרכישה, דרך עיצוב ותכנון המטבח, בחירת החזיתות ועד למדידה מקצועית בבית הלקוח, הובלה והרכבת המטבח. זאת, ברמות מחירים המתאימות לכל כיס ותחת מעטפת של אחריות ל- 12 שנים.