משרד הבריאות טוען: "מעדני פרמיום", אטליז ברחוב אורלוב, עובד ללא רישיון עסק, ללא תשתיות מתאימות לאטליז ומכר מוצרים פגי תוקף. לטענת המשרד, לאחר ביקורת של רופא וטרינר עירוני, הושמדו במקום 150 קילוגרמים של מוצרים מן החי. מנהל האטליז מכחיש את רוב הטענות.
1 צפייה בגלריה
תמונות שפרסם משרד הבריאות
תמונות שפרסם משרד הבריאות
תמונות שפרסם משרד הבריאות
(צילום: משרד הבריאות)
בסוף השבוע האחרון הודיע משרד הבריאות כי "ביום שני, ה- 07/06/2021 בוצעה ביקורת על ידי רופא וטרינר עירוני, עיריית פתח תקוה, מוסמך היחידה הווטרינרית במשרד הבריאות, באטליז ללא רישיון עסק בשם 'מעדני פרמיום' ברחוב אורלוב 55 בפ"ת.
לטענת משרד הבריאות, "בעסק לא נמצאו תשתיות מתאימות לאטליז. במקום נמצאו מוצרים מן החי ללא סימון, מוצרים טריים ובשר טחון מראש שהוקפאו ללא רישיון מתאים וכן מוצרים פגי תוקף. באטליז הושמדו 150 ק"ג מוצרים מן החי, בעלי שינויים אורגנולפטיים חריפים, שאינם ראויים למאכל אדם ועלולים לסכן את בריאות הציבור".
קראו גם:
מדוברות עיריית פתח תקוה נמסר: "מעדני פרמיום ברחוב אורלוב 55 לא היה רשום במאגר העסקים של השירות הווטרני ושל העירייה. כלומר, הוא לא החל בהליך רישוי עסקים. השירות הווטרינרי הגיע לעסק המדובר לאחר מידע מודיעיני שהתקבל ובו נמצא כי אין תשתיות נאותות להפעלת אטליז והתגלו 150 ק"ג בשר שאינם ראויים למאכל אדם".
ממשרד הבריאות נמסר: "הנתונים מיום חמישי הם נתוני אמת מעודכנים והתמונות צולמו בעסק ע"י הרופא המפקח בעת הביקורת.
"נתוני הממצאים בעסק והמוצרים שהושמדו הוקלדו במערכת הממוחשבת של משרד הבריאות בזמן אמת והתמונות נשלחו במייל מאת מנהלת השירות הווטרינרי של עיריית פתח תקוה".
תגובת מנהל האטליז:
הבוקר (ראשון) יצרנו קשר עם האטליז, שם ענה לנו אדם בשם מאיר שהזדהה כמנהל החנות והכחיש את רוב טענות משרד הבריאות.
"האטליז פועל 40 שנה בקרוב, אז לומר שאין תשתית לאטליז זה די מגוחך. הוטרינר, נתן לנו הוראות מה לעשות ומה לא אך מעולם לא ציין שאין תשתית להפעלת אטליז. אף אחד לא השמיד 150 ק"ג בשר. השמידו אולי 3-4 קילו. גם התמונות שמשרד הבריאות פרסם לא צולמו אצלנו בכלל. אנחנו נפנה לעורך דין לטיפול בנושא. לגבי רישיון עסק, אנחנו בתהליך לקבלתו לאחר שהגשנו בקשה לכך".
פורסם לראשונה: 13:22, 13.06.21