חגית סרברניק, תושבת אריאל שרצתה להגיע למחלף ירקון הסמוך לפתח תקוה ומשם להוד השרון, טוענת כי נקלעה ל"משחק" מסוכן בכביש 5 והייתה בסכנת חיים. "ניסו להרוג אותי", היא אומרת.
חגית יצאה אתמול (רביעי) מביתה שבאריאל בשעה 8:30 יחד עם חברתה לכיוון הוד השרון.
1 צפייה בגלריה
חגית סרברניק
חגית סרברניק
חגית סרברניק
(צילום: באדיבות חגית סרברניק)
לדבריה, הנסיעה התנהלה על מי מנוחות עד שהגיעו השתיים לאזור הפנייה לכיוון פדואל ועלי זהב.
"נסעתי בנתיב השמאלי ופתאום הבחנתי בנהג שמתחיל לחתוך ולזגזג", היא מספרת. "הוא נכנס לנתיב שלי במהירות ובלי לאותת. לפתע הוא החל להאט מבלי שהיה אף רכב לפניו. האטתי גם, ואז התחיל ה'משחק' המסוכן".
מה קרה בעצם?
"עברתי לנתיב הימני כדי לא להיות צמודה אליו והגברתי את המהירות כדי לחמוק ממנו. בתגובה הוא האיץ גם ושבר את ההגה ימינה, נכנס שוב לנתיב שלי וכמעט נכנס בי. כשראיתי שהוא נוסע כמו מטורף, עברתי שוב לנתיב השמאלי והוא אחרי וכך הלאה. למדתי בצבא לנסות ולהתחמק מנהג כזה ולא לעצור ולחכות שייסע".
קראו גם:
זה לא מסוכן? לא היה עדיף לעצור וליצור קשר עם המשטרה?
"זה מאוד מסוכן, אבל אם הוא היה יוצא אליי עם סכין? אני רואה חדשות ושומעת מה קורה בארץ. אלוהים יודע מה עובר לו בראש".
ומה עבר לך בראש באותם רגעים?
"פשוט להתחמק ולשמור על שתינו בחיים ולהגיע ליעד כמו שצריך. במצבים של משבר אני יודעת להגיב ומתפקדת באלף אחוז, רק אחרי זה אני מתפרקת".
כיצד הסתיים האירוע?
"כשהגענו למחסום, הוא נכנס לאחד המסלולים ואני פניתי למסלול שיש בו כמה שיותר רכבים כדי להתעכב. גם עד שחשבתי להגיע לאבטחה במקום שיש שם חשוד, הוא כבר נסע. בהמשך עוד חלפתי על פניו, הוא הסתכל והתחיל לצחוק".
פנית למשטרה?
"אם אפנה למשטרה אין לי איך להוכיח כי אין לי מצלמה ברכב ואין מצלמות לאורך הכביש".
תארי את התחושות בדקות שאחרי.
"היה מפחיד ומלחיץ. הרגליים רעדו קצת אבל הייתי נחושה להגיע ליעד ולהיות בקרבת אנשים. חברה שלי גם הייתה בהלם ויצאה מבולבלת אבל די נרגענו שהגענו לאן שהיינו צריכות. זה מצב בעייתי מאוד- אם אני עוצרת אני לוקחת סיכון שהוא ייצא מהרכב ויעשה לי משהו, ואם אני ממשיכה לנסוע הוא יכול לגרום לי לתאונה. אתמול זאת הייתי אני וברוך השם יצאתי בלי פגע, אבל היום זה יכול להיות מישהו אחר וזה עלול להסתיים עם פצועים והרוגים שלא נדע".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה