טרגדיה: צעירה בת 23 מראש העין, שעברה להתגורר במצפה רמון, נפלה הבוקר (שלישי) אל מותה מהקומה השלישית בביתה לאחר שככל הנראה נשענה על סורגי החלון.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע במצפה רמון
זירת האירוע במצפה רמון
זירת האירוע במצפה רמון
(צילום: דוברות זק"א)
האירוע המצער התרחש הבוקר באזור השעה 10:30, אז הוזעקו כוחות הצלה אל חצר הבניין שברחוב נחל סלעית לאחר שהצעירה נמצאה שרועה על הקרקע בסמוך לסורגי החלון.
שמעון שרחטון, מתנדב זק״א מצפה רמון, מסר: ״מדובר באישה צעירה בת 23 שככל הנראה נשענה על הסורגים בחלון ביתה שבקומה השלישית בבניין ונפלה. כשהגעתי למקום ראיתי את האישה שוכבת סמוך לבניין מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. צוותי מד״א ביצעו פעולות החייאה ממושכות, לצערי לאחר מאמצים רבים פראמדיק מד״א אישר את מותה במקום. מתנדבי זק״א מצפה רמון טיפלו בכבוד המת הזירה הקשה. נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה".
קראו גם:
חובש רפואת חירום במד"א שמעון יפרח ופראמדיק מד"א שמעון שי אקנין סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הצעירה שוכבת בסמוך לבניין המגורים כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. סיפרו לנו שהיא נשענה על גדר ונפלה מגובה של כ-10 מטרים. ביצענו בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".
יהי זכרה ברוך.