מאז חודש אפריל ועד לסוף ספטמבר שהה הבעל ארבע פעמים בבידוד בבית אחיו, שם התגלה לאשתו הנורא מכל – בעלה בוגד בה עם אשת אחיו.
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
בבידוד הרביעי הנורות האדומות הבהבו
(צילום המחשה: ShutterStock)
זוג מהנדסים צעירים, באמצע שנות ה-30 לחייהם, שנישאו לפני שבע שנים, אחרי שהכירו במהלך לימודיהם בטכניון, ניהלו אורח חיים שגרתי, הביאו ילד לעולם ותכננו להביא את הילד השני.
מאז פרץ משבר הקורונה באמצע מרץ השנה ועד היום שהה הבעל ארבע פעמים בבידוד. את תקופת הבידוד העביר אצל אחיו, שם לדבריו, הייתה יחידת דיור הצמודה לבית האח.
עוד בחדשות:
בפעם השלישית, כשהודיע הבעל כי הוא נחשף לחולה מאומת, ניסתה האישה לקבל הסבר ובצו ההרחקה שביקשה כתבה כי מה שנחשף בפניה זעזע אותה.
באמצעות בלש פרטי ששכרה האישה התגלה לה כי בפעם השלישית והרביעית בעלה לא ממש נזקק לבידוד. "הוא פשוט ניהל רומן עם גיסתי, רימה ובגד בי ובאחיו".
לעו"ד שרין סולן, אשר מייצגת את הבעל, הגיעה הצעה מפרקליטה של האישה, על פיה היא מוכנה לנצור את הפרשיה הזו כדי לא לפגוע במקום עבודתו של הבעל, אשר עובד במוסד ביטחוני ונעדר מעבודתו בטענה לבידוד בזמן שלא נחשף לחולה קורונה.
אבל תנאי האישה היו ברורים מאוד: ויתור על חלקו בדירה. העברת מלוא הכתובה בגובה של 400 אלף שקל. מזונות של 5,000 שקל לילד ו-2,500 שקל עבורה.
כעת הבעל צריך להחליט אם הוא נעתר לסוג זה של "הסחיטה" מצד אשתו או שהוא יוצא למאבק ומסכן את מקום עבודתו וגם "מחסל" את יחסיו עם אחיו, שנכון לעכשיו עדיין לא יודע שאשתו היא הצלע השלישית בסיפור.