עובדת גן נעצרה הבוקר (שלישי) לחקירה במשטרה, בחשד שהפעילה אלימות כלפי פעוטות בגן. המעצר הגיע בעקבות תלונה שהוגשה במשטרה. מצלמות האבטחה בגן נתפסו ונלקחו לבדיקה.
1 צפייה בגלריה
פוסט של בת ה-12 הביא לחקירת אונס
פוסט של בת ה-12 הביא לחקירת אונס
צו איסור פרסום הוטל על פרשה
(צילום המחשה: shutterstock)
קראו גם:
בית משפט השלום בפתח תקווה הוציא צו איסור פרסום האוסר לפרסם חומרי מדיה וסרטונים הקשורים לפרשה.
מנהלת הגן העידה: "אנחנו גן עם מצלמות אונליין. ההורים יכולים לצפות בהן 24/7 מהניידים. הכל בשקיפות מלאה, ואם יש עניין כלשהו הוא מטופל מיידית. אני רואה את הדברים בצורה חמורה ולכן העובדת פוטרה באופן מיידי והועברה לחקירה משטרתית".
בעיריית פתח תקוה סיפרו כי דיווח אודות המקרה התקבל במינהל החינוך לפני כשבוע. "עם קבלת הדיווח, הנחה ראש עיריית פתח תקוה רמי גרינברג את מנהלת היחידה לפיקוח מעונות גילי לידה עד 3 בעירייה, להגיש תלונה במשטרת פתח תקוה בגין החשדות ואכן כך נעשה. ממצאים נוספים שביססו את החשד הוגשו ביום ראשון האחרון למשטרה", סיפרו בעירייה.
"יודגש כי מדובר ביחידה ייחודית לעיריית פתח תקוה אשר מטפלת בעיקר במעונות וגנים פרטיים. היחידה הוקמה ביוזמת עיריית פתח תקוה בשנתיים האחרונות לאור מקרי התעללות שנחשפו בערים שונות בארץ. פעילות היחידה לפיקוח על המעונות בעירייה הוכיחה את עצמה גם במקרים אחרים שהתרחשו בתחומי הרשות בעבר, וכן גם במקרה המדובר. לאור היחודיות של היחידה בארץ הוחלט לראשונה, כפיילוט, להעניק לעובדיי העירייה סמכויות של מפקחים של משרד הרווחה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה