המודעות שמבלבלות את הציבור: על אף הירידה בתחלואה בפתח תקוה והפיכתה לעיר ירוקה נתלו בימים האחרונים מודעות בכניסות לבנייני מגורים במספר שכונות המדווחות על 'עלייה מדאיגה במספר הנדבקים'.
1 צפייה בגלריה
המודעות שנתלו ברחבי העיר
המודעות שנתלו ברחבי העיר
המודעות שנתלו ברחבי העיר
(צילום: פרטי)
כדי להגביר את תחושת הסכנה נעשה שימוש ברקע שחור עם כיתוב בצבעים אדום ולבן לפיו מדובר ב"פיקוח נפש! בימים אלו חלה עלייה מדאיגה במספר הנדבקים בנגיף בשכונה זו. כדי לעצור את ההדבקה עלינו לשמור ביתר שאת על הכללים החשובים". זאת כאמור על אף הירידה במספר החולים בכל רחבי העיר בשבועות האחרונים והפיכתה לירוקה.
קראו עוד:
אותן מודעות גרמו ללא מעט בלבול בקרב התושבים לאור הסתירה במסרים. "ראיתי את המודעה בשעות הערב ולמחרת בבוקר אני קורא שהעיר הפכה לירוקה, זה גרם לי לתהיות", אומר תושב המרכז השקט. "זה גורם לאי הבנה ובלבול וגם אמא שלי נלחצה מזה. לפי מה שהבנתי הכוונה הייתה שאם לא נקפיד נחזור להיות אדומים, אבל זה מוזר".
מדוע?
"מפרסמים שאנחנו עיר ירוקה אבל ערב לפני זה אומרים שיש עליה בתחלואה בשכונה? לדעתי יש הסברה טובה בעיר. בפעמים שיצאתי מהבית בסגר במסגרת המרחק המותר אנשים שמרו על הכללים ועטו מסכות, אני לא חושב שצריך להגיע לתושבים ממקום של הפחדה. אפשר להסתפק בדרכים אחרות וראיתי כבר לא מעט פרסומים על לוחות מודעות בקריאה לשמור על ההנחיות עם איור של מסכה. זה בסדר גמור, ואפילו אם מחלקים פליירים בתיבות דואר אבל לתלות מודעות כאלו בכניסה לבניין? זה מלחיץ".
מעיריית פתח תקוה נמסר: "העירייה, יחד עם פיקוד העורף, פועלים במגוון רחב של אמצעים כדי להפחית את רמת התחלואה ולהציל חיים. מה שבין היתר הוכח במעבר של העיר מאדומה לירוקה.
"בהמשך לפעילות השוטפת, העירייה מקדמת הסברה בעזרת הדיגטל וכן מנגישה את המידע גם בדרכים נוספות כמו תליית מודעות ברחובות או בשכונות בעלות פוטנציאל להדבקה גבוהה או שכבר קיימת בהם תחלואה גבוהה.
"יצויין כי המודעות המדוברות יצאו לתלייה עוד לפני שפתח תקוה הוגדרה ירוקה. אנחנו קוראים לציבור להמשיך ולשתף פעולה עם הרשות ובכך נוכל להבטיח כי פתח תקוה תישאר ירוקה".

כל העדכונים - חדשות פתח תקוה