הצבע ברמזור השתנה: לאחר שבועות ארוכים של תחלואה נמוכה, המספרים בפתח תקוה מתחילים לעלות. עיריית פתח תקוה מדווחת היום (מוצ"ש) כי צבע העיר השתנה מירוק לצהוב.
1 צפייה בגלריה
פתח תקוה באזור הצהוב
פתח תקוה באזור הצהוב
פתח תקוה באזור הצהוב
(צילום מסך : עיריית פתח תקוה)
קראו גם:
על פי משרד הבריאות, כרגע ישנם בעיר 230 חולים פעילים כשבשבוע האחרון אובחנו 174 חולים. סך המאומתים בעיר עומד על 8,354.
ראש העירייה רמי גרינברג פירסם הערב הודעה חריפה וקרא לתושבים לא לזלזל ולהגיע להיבדק:
"שבוע טוב פתח תקווה. זה לא עוד פוסט בנוגע לקורונה. זה קריאת השכמה לפני סגר שלישי! התחלואה עולה ומהר. היכולת לעצור זאת זה רק בידיים שלנו. לא לזלזל. לא לכסת"ח. לא להיות אדישים. הסכנה מוחשית: בריאותית. נפשית. כלכלית וחברתית. אז קדימה קחו אחריות תהיו רציניים ואכפתיים. שימו מסכות. תשמרו מרחק. תשטפו ידיים כל הזמן והכי חשוב בואו להיבדק. גם הערב יש בדיקות עד 22:00 בחניון האצטדיון העירוני. העתיד של כולנו בידיים שלנו".
עם זאת, יש לציין כי בפורטל החירום הלאומי של פיקוד העורף העיר פתח תקוה עדיין מופיעה כירוקה. הסיבה נובעת מכך שצבע הרשויות המקומיות מתעדכן מדי יום בהתאם לרמות התחלואה, מירוק שמעיד על רמת תחלואה נמוכה, ועד לאדום שמעיד על רמת תחלואה גבוהה.
אחת לשבוע מתכנסת הממשלה וקובעת את צבע הרשויות על פי מצב התחלואה ברשות בימים שקדמו למועד הקביעה, ושמכוחו נגזרות הקלות ליישובים ירוקים וצהובים לכל השבוע הקרוב. 
צבע היישוב המופיע בפורטל החירום הלאומי הנו הצבע שממשלת ישראל קבעה לכל רשות ומהן נגזרות הנחיות הלימודים לכיתות הרלוונטיות.
לעדכונים - חדשות פתח תקוה