לאור נרמול היחסים עם איחוד האמירויות העלתה עיריית פתח תקוה פוסט ברשת החברתית בו נכתב "מה יש לכם לחפש בדובאי? יש הכל בפתח תקוה", בצירוף תמונת נוף מהעיר שכוללת את הפארק אוחיון והאגם, אלא שאת התושבים זה פחות הצחיק.
2 צפייה בגלריה
צילום מסך מתוך הפייסבוק
צילום מסך מתוך הפייסבוק
צילום מסך מתוך הפייסבוק
(צילום מסך מתוך הפייסבוק)
קראו גם:
על אף שמשרד הבריאות מתיר כניסה לפארקים עירוניים, הוחלט לפני מספר חודשים בעיריית פתח תקוה שלא לאפשר את פתיחת הפארק הגדול בעיר בימי חול בניגוד לשאר הפארקים והגינות הציבוריות שפתוחים לציבור הרחב. בעקבות הפוסט, תושבים רבים הגיבו בכעס אך חלקם גם בעקצנות מחויכת.
"כבר חודשים סגרתם את הפארק על דעת עצמכם... כבר שנים שאתם נמנעים מלסיים את הבנייה מסביב לאגם. מיותר לציין שבדובאי זה לא היה קורה", כתב אחד מהם ואחר הוסיף "לפחות הייתם משאירים בתמונה את בית הקפה החצי בנוי שכבר ככה תקופה".
2 צפייה בגלריה
פארק אוחיון
פארק אוחיון
פארק אוחיון
(צילום באדיבות ויקטור עטיה)
טענות נוספות נרשמו נגד הזנחת האגם על אף הודעת העירייה לא מכבר כי תפעל לשיקומו. "התמונה שהעלתה העירייה ישנה מאוד", אמרה למיינט פתח תקוה תושבת העיר. "העירייה מתנהגת בצורה מגוחכת, הם מפרסמים את האגם ומתגאים בו כאילו אלה הפנים של העיר ומצד שני מזניחים והורסים אותו.
"בניגוד לתמונה שפורסמה היום, האגם נראה כרגע כמו ביצה. הצמחייה בתוך המים חלקה מתה, חלקה גוססת ולפי מה שהבנתי יש בעיה של המשאבות במקום אבל זה לא נראה שתטופל בקרוב. תיקון המצב בשטח יעלה הרבה יותר מאשר תחזוקת האגם באופן שוטף".
אל רשימת המגיבים להשוואה שעשתה העירייה הצטרף גם העיתונאי והסטנדאפיסט חנוך דאום ששיתף את הפוסט וכתב 'אלה בלי המודעות'.
מעיריית פתח תקוה נמסר: "הפארק ומתחם האגם עוברים שדרוג משמעותי בהיקף של מיליוני שקלים. בימים אלה העירייה פועלת לתיקון המערכת האקולוגית שלא תוכננה באופן ראוי עם הקמת הפארק. מדובר בתיקון שעלותו נעמדת במאות אלפי שקלים וצפוי לשפר את איכות המים באופן משמעותי.
"בנוסף, חודשה התאורה בפארק, בוצע חידוש ושידרוג שבילים, שיחים והצללות, שילוט חדש ומזמין, חודשו הספסלים, הוחלפו פחי האשפה, שופצו שערי הכניסה והמגרשים, בוצע הוספה של צמחיה, שופצו חדרי השירותים, הוספה של 2 דונם דשא, צביעת מתקני שעשועים, שדרוג שולחנות הטניס, החלפת משטחים ועוד. הפארק סגור במהלך ימות השבוע בשל העובדה שמגיעים אליו בעיקר מבקרים מחוץ לעיר והמטרה היא למנוע הדבקה".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה