מחר (חמישי) ייערך באיצטדיון העירוני בפתח-תקוה גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית בין הפועל פ"ת להפועל נוף הגליל. המשחק, כמובן, יתקיים ללא קהל, אולם לאור חשיבות המשחק ורצונם של אוהדים רבים לצפות במשחק בצוותא, הסכימה העירייה לאפשר לאוהדים לצפות במשחק בפורמט "דרייב אין" בחניון האיצטדיון. יצויין כי בימים אלה הוקם "דרייב אין" במקום לצפייה בסרטים לכל המשפחה.
1 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל פ"ת. גם מחר יצפו במשחק בביתם.
אוהדי הפועל פ"ת. גם מחר יצפו במשחק בביתם.
אוהדי הפועל פ"ת. גם מחר יצפו במשחק בביתם.
(צילום: אורן אהרוני)
כל הכרטיסים לאירוע נמכרו מראש, אולם לפני זמן קצר נודע כי הוא לא ייצא לפועל. בעיריית פתח-תקוה אישרו את הידיעה ומסרו: "למרות מאמצים רבים שנעשו בנושא, בשל הנחיות המשטרה המשחק לא ישודר".
מהקבוצה נמסר: "לצערנו משטרת ישראל לא אישרה את שידור גמר גביע הטוטו מחר בדרייב אין. המנכ"ל אבי יחיאל עשה את מירב המאמצים במשך היום מול העירייה והמשטרה על מנת לאפשר שידור אך ללא הצלחה".
ממשטרת ישראל נמסר כי מיד עם היוודע קיום אירוע הקרנת משחק גמר גביע הטוטו בדרייב אין, נמסר למארגנים כי האירוע אינו מאושר שכן אין מדובר בצפייה בסרט כפי שנהוג, אלא בצפייה במשחק כדורגל על כל המשמעויות הנלוות. מדובר באירוע המוני שאינו עומד בתנאי הנחיות משרד הבריאות ומשכך לא אושר ע"י המשטרה.
פורסם לראשונה: 17:20, 19.08.20