מרגש: ועד בית ברחוב טבצ'ניק בנוה גן נרתם לעזרת בני זוג דלי אמצעים שביקשו להינשא. בסיוע מספר ספקים וראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, נערכה עבורם בהתנדבות מלאה חתונה כדת וכדין ובהתאם להנחיות משרד הבריאות בחצר הבניין.
2 צפייה בגלריה
הזוג המאושר
הזוג המאושר
הזוג המאושר
(צילום: יוליה לוין-יפת)
קראו עוד:
"ועד הבית שלנו פרסם הודעה לפיה ישנו זוג שמעוניין להתחתן ושאלו אם יש מישהו שיכול לסייע בתרומות או בדרך אחרת. לא היססתי לרגע", אומרת יוליה לוין, דיירת הבניין ובעלת עסק להפקה ועיצוב אירועים שנרתמה מיד למשימה. "אלה ימים שלא קלים ולא פשוטים עבור אף אחד. אני חושבת שהעם זקוק לערבות הדדית ונתינה. הבנתי שמדובר בזוג דל אמצעים ומי אני שאגיד 'לא' לזוג כזה?".
2 צפייה בגלריה
החופה של בני הזוג
החופה של בני הזוג
החופה של בני הזוג
(צילום: יוליה לוין-יפת)
"נפלה בידי הזכות לעצב את החופה ואת השולחנות וכמוני נרתמו עוד אנשים רבים. אם זה ועד הבית בראשות נורית חדד וכלל השכנים, אופיר יפת עוזר ההפקה, אורן זלמן התאורן, אופיר גז הצלמת, בחור בשם ויקטור מ'טוסו אירועים' שדאג למזון, וכולם כולל כולם שסייעו ונתנו יד. תודה גדולה מגיעה במיוחד לראש העירייה שנרתם ועזר לנו בקבלת האישורים ורתם עבור האירוע די ג'יי בשם תומר שעובד עם העירייה בדרך כלל".
ספרי קצת על ההכנות לאירוע כזה? למרות העובדה שנערך בחצר בניין אני מניח שמדובר בפרויקט לוגיסטי לא פשוט.
"זו הזיה. לילה לפני כן, התחלנו לעבוד על התאורה כדי לראות איך ממקמים כל דבר. השכנים התחילו להעביר כבלי חשמל, הכל תרומה אחת גדולה, וכל אחד הביא מה שיכל. הצלחנו לארגן חתונה שכוללת את הכל מא' עד ת' - שולחנות, כסאות, תאורה, עיצוב, כוס לשבירה, מתנה לכלה, ברכת הכלה, תמונות. הכל תוך שמירה קפדנית על ההנחיות".
(צילום: יוליה לוין-יפת)
מה עובר בראש כשאת רואה את ההתרגשות והשמחה מסביב?
"וואו, המשפחה של בני הזוג היללו אחד אחד. אני בסך הכל באתי להפיק עוד אירוע, אמנם כתרומה ובכלל מתחת לבית, אבל החתן מודה לי ולכל מי שעזר עד היום. אנשים עבדו קשה וכולם התרגשו במיוחד כשהחתן שבר את הכוס, אז שחררנו אנחת רווחה. הייתה שמחה גדולה שהחתונה יצאה לפועל כי הבנתי ששלושה בתי כנסת סירבו לקיים את החתונה אצלם בגלל ההנחיות. לא ידענו שזה יגיע לרמות כאלה וזה כיף. אני שמחה מאוד שקיבלתי את הזכות הזו".
עד כמה הקורונה השפיעה עלייך באופן אישי?
"זה לא פשוט לעבור את התקופה הזאת. צריך לגלות הבנה וסבלנות כי אין ברירה. הפקנו אירועים שנערכו במתכונת מצומצמת, אבל מאז הסגר בכלל לא, כי אנשים לא רוצים להתחתן בתקופה הזו. אז ברור שהעסק נפגע, אבל לפחות החתונה המרגשת הוציאה מזה משהו טוב. ברמת העיקרון ההפקה והעיצוב הם לא מקור הפרנסה העיקרי שלי מאחר שאני גם שכירה, אבל זו גם הסיבה שזה מאכזב מאוד. אני עושה את האירועים באהבה וזה חסר כרגע".
לאור הירידה בתחלואה, את רואה את עצמך חוזרת להפיק אירועים בקרוב?
"אולי אירועים ממש קטנים, גם בגינות או בחצרות. נורא קשה לדעת מה יקרה, כי עברנו כבר סגר אחד ועכשיו הגיע אחד נוסף. כרגע נראה שהמצב משתפר, מה יהיה אני לא יודעת. מקווה ומתפללת שיהיה טוב".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה