למה פתח־תקוה?
"נולדתי וגדלתי בעיר, וכך גם ההורים שלי. בעשור האחרון העיר עברה שינוי והתקדמות מדהימים, ושומרת על אורח חיים ברמה גבוהה ותחושת חום ומשפחתיות".
1 צפייה בגלריה
בר הורוביץ
בר הורוביץ
בר הורוביץ
(צילום: ריאן)
קראו גם:
עם מי היית רוצה לשבת לקפה?
"הייתי שמחה להיפגש עם ראש מנהל החינוך, רון כץ. החינוך בעיר הוא תחום חזק ומקודם, ולמרות שאני כבר עובדת כאן עם ילדים ובני נוער, הייתי שמחה להיפגש איתו כדי לקדם את תחום הכלבנות הטיפולית ושילובו במערכת החינוך. בעזרת שימוש בתקשורת עם כלב התרפיה ניתן לעבוד על העצמה אישית ולסייע במגוון של בעיות וקשיים פיזיים, רגשיים והתנהגותיים".
מה הפינה האהובה עליך בעיר?
"גן הנופלים. הוא מזכיר לי את תקופת הילדות. היינו מבלים שם המון בשעות אחר הצהריים ומקיימים מפגשים כיתתיים. כיום אני אוהבת לטייל שם עם הכלבה שלי לפרק זמן שמעלה בי תחושת נוסטלגיה".
מה היית רוצה לשנות או לשפר בפתח־תקוה?
"הייתי רוצה לראות יותר מרחבים ירוקים בעיר. לא חייבים להקים גינת משחקים בכל פינה, אבל כן יותר מרחבי דשא בהם ניתן לעשות פיקניק נחמד ליד הבית, לשחק בכדור עם הילדים ולטייל עם הכלב".
דבר לא שגרתי שעשית בעיר?
"באחד התהליכים שליוויתי עבדתי עם ילד מקסים בן ארבע שסבל מגמגום וחרדות. התחלנו את המפגשים כשהוא לא היה מוכן להתקרב לכלבה, אבל עם הזמן הוא צבר ביטחון, האכיל ושיחק איתה. מפגשי הכלבנות הטיפולית עזרו לו להתמודד עם החרדות והוא הפסיק לגמגם לחלוטין. זו זכות גדולה לראות את השינוי וההתקדמות הענקית שעבר".
מהי הרוח של פתח תקוה?
"רוח של חדשנות תוך שמירה על משפחתיות וחום. העיר מתחדשת ומתפתחת כל הזמן מבלי שיש תחושת ניכור. דווקא לצד כל ההתחדשות, העיר מצליחה לשמור על תחושת החום והנוסטלגיה של 'השכונה בה גדלנו'. ראש העירייה, רמי גרינברג, הכניס שינויים וקידם את העיר בתחומים רבים. כיף לראות את השינוי לטובה שהעיר שלנו עוברת".
כיצד הקורונה השפיעה על עיסוקך?
"לפני שנכנסה הקורונה לחיינו הדרכתי חוגי אילוף כלבים וכלבנות טיפולית כל יום אחר הצהריים ובבקרים בבתי ספר. מאז הקורונה נסגרו כל הקבוצות שלי גם במתנ"סים וגם בבתי ספר. כבר שנה שלא העברתי שיעורים לילדים. גם משפחות שהייתי מעבירה לילדיהם מפגשים פרטניים חוששים ממפגש עם בעל מקצוע חיצוני. חבל לי מאוד על כך. אני מתגעגעת לכל הילדים שהדרכתי ואני מקווה שהם מצליחים לעבור את התקופה הזאת הכי טוב שהם יכולים ושנחזור בקרוב לשגרה שאנחנו מחכים לה".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה