חושבים להיכנס לדירת שותפים? כדאי שתעשו שיעורי בית לפני. תושבת פתח תקוה שנכנסה לדירת שותפים מחולקת בעיר, טוענת כי אחד מהם אחז באיבר מינו בשיחת ההיכרות ביניהם ולאחר מכן הפך לאובססיבי כלפיה. היא הגישה תלונה במשטרה ובימים האחרונים פנתה לבית המשפט בבקשה להוצאת צו מניעת הטרדה מאיימת.
1 צפייה בגלריה
אישה בוכה
אישה בוכה
השותף התגלה כאובססיבי
(צילום להמחשה: shutterstock)
האישה, בשנות ה-40 לחייה, נכנסה לדירה המדוברת לפני חודשים ספורים כאשר לטענתה לא היה באפשרותה להכיר לפני כן את שאר הדיירים.
לדבריה' כפי שתיארה אותם בבית המשפט, בשבוע הראשון לשהותה במקום היא שוחחה עם הדייר במטרה להכירו בזמן שבמקום נכחו אנשים נוספים, אלא שאז "הוא שם את היד שלו על איבר המין ואחרי זה ניסה להושיט לי ידיים".
בהמשך תיארה הדיירת הנסערת כי הזמינה אליה טכנאי של חברת לווין, שככל הנראה שיבש באותו הזמן את הצפייה של שותפה לדירה שבתגובה איים כי יהרוג אותה.
קראו גם:
בשלב הזה היא בחרה להתעלם מהאיום ונמנעה מלהגיע לאזור המשותף של הדירות. אלא שלדבריה, זה לא מנע מהדייר להמשיך ולהטרידה. "בדירה לא מספיק לו, הוא גם עוקב אחריי לעבודה, בא לעבודה שלי, מסיג גבול ומתחיל לדבר עליי בעבודה ומדבר עליי בצורה מאוד אובססיבית... אני רוצה שיוציאו אותו מהדירה, לא ידעתי כמה הוא אובססיבי".
האישה הגישה תלונה במשטרה לפני מספר ימים ובמקביל פנתה לבית משפט השלום בפתח תקוה בבקשה להוצאת צו מניעת הטרדה מאיימת. לאחר דיון שהתקיים בנוכחות צד אחד, הנחה השופט לקיים דיון במעמד שני הצדדים לפני שתינתן החלטה בעניין. הדיון צפוי להתקיים בימים הקרובים.
מהמשטרה נמסר: "עם סיום פעולות החקירה יועבר בימים הקרובים תיק החקירה לעיון והחלטת הפרקליטות".