חוזרים ללימודים בכל שכונות העיר: אחרי תקופה ארוכה, הפכה העיר פתח תקוה סוף סוף לצהובה.
על פי נתוני משרד הבריאות מהבוקר (חמישי), הציון היומי של פתח תקוה עומד על 6. שיעור הבדיקות החיוביות עומד על 8% ומספר החולים הפעילים עומד על 1634.
1 צפייה בגלריה
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
חוזרים לבית הספר
(צילום המחשה: shutterstock)
מדובר בירידה חדה בשיעור השינוי של המאומתים, של כ-40%.
על פי נתוני משרד הבריאות, 51.59% מתושבי פתח תקוה כבר קיבלו את מנת החיסון הראשונה. 34.46% קיבלו את מנת החיסון השניה.
לאור הנתונים החיוביים, הלימודים בפתח תקוה צפויים להתחדש החל מיום ראשון בכל שכונות העיר. הכל, כמובן, בכפוף לאישור הרשמי של משרד הבריאות והממשלה שטרם התקבלה עד לשעה זאת.
קראו גם:
להלן ההודעה שפרסם אמש ראש העירייה רמי גרינברג:
"ביום חמישי הקרוב תחליט הממשלה על ציוני הרמזור של כל רשות ואנו צופים כי לאור נתוני התחלואה וההתחסנות של תושבי העיר האחראיים, תלמידי ותלמידות העיר פתח תקוה יוכלו לחזור למסגרות הלימוד כבר ביום ראשון ה-21.2! הודעה מפורטת תצא בהמשך.
"נכון להיום, בעיר פתח תקוה התחסנו 51.6% תושבים בחיסון הראשון ו-33.8% בחיסון השני, ומספר החולים הפעילים עומד על 1,759 חולים וחולות. נתונים אלה מאפשרים לנו להחזיר את מערכת הלימודים לשגרה במתכונת הבאה כפי שאושרה בממשלה: מעונות היום יפעלו לפי תנאי התו הסגול, גני הילדים ותלמידי כיתות א-ב ילמדו בכיתות מלאות, כיתות ג-ד בקבוצות של 20 תלמידים וכיתות ה-ו יוזמנו לביה"ס למספר שעות במהלך השבוע, בהתאם למערכת השעות. תלמידי ז-י ימשיכו בלמידה מרחוק ויוזמנו למפגשים במרחב החיצוני בהתאם למזג האוויר ולמערכת השעות, ותלמידי יא-יב ימשיכו כרגיל לפי תכניות ההיבחנות לבגרויות.
"כל התלמידים וצוותי החינוך ימשיכו להקפיד על ההנחיות לעטות מסכה, להקפיד על ריחוק חברתי ולשמור על היגיינה, להיבדק במידת הצורך, והכי חשוב, אני קורא לכל הציבור, ללכת ולהתחסן. מומחים קבעו כי החיסון הוא הדרך היחידה למגר את המגיפה ולחזור לשגרה".