לאחר שתכננה והקימה את מעבדות בדיקות הקורונה של חברת MyHeritage בפתח תקווה השלימה לאחרונה חברת טופ הנדסה הפתח תקוואית המתמחה בתכנון ניהול וביצוע של פרויקטים מורכבים מעבדת בדיקות נוספת, הפעם עבור חברת איילקס מדיקל בבעלותו של ד"ר משה בן שאול בקרית שדה התעופה.
1 צפייה בגלריה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
בדיקות קורונה
((צילום: shutterstock)
המעבדה החדשה תצטרף החל מהשבוע להיקף בדיקות הקורונה בישראל, ומתחייבת בתחילה על 11 אלף בדיקות ביום במטרה להגיע ל-35 אלף בהקדם.
איילקס ציפתה לקבל את המעבדה בתוך חצי שנה, אולם טופ הנדסה לאור מצב התחלואה בארץ, הצליחה לסיים את הפרויקט בזמן שיא של 3 שבועות בלבד כפי שעשתה גם עבור MyHeritage.
קראו גם:
בשבוע שעבר נמסרה כאמור המעבדה הממוקמת בקרית שדה התעופה לידי איילקס מדיקל ומי שבא לבחון את התוצאות היו ראש הממשלה החלופי ושר הבטחון בני גנץ, פרויקטור הקורנה הפרופסור רוני גמזו, וראש מנה"ר, אבי דדון, אשר זכו לסיור אישי מידי בעל השליטה בחברה ד"ר משה בן שאול ובתו המשמשת מנכ"לית החברה תמר גלילי.
עמית זילברשטיין מנכ"ל ובעלים: " אנו עומדים מאחורי תכנון ובצוע מעבדות הקורונה הפרטיות הגדולות בישראל וגאים לקחת חלק במאמץ הכביר להורדת רמת התחלואה ועצירת שרשראות ההדבקה. השקענו משאבים רבים לרבות צוותי עבודה שמנו כ150 עובדים ופעלו מסביב לשעון על מנת לסיים את הביצוע והגמר כמה שיותר מהר".