סטודנטית מפתח תקוה עמדה לנסוע עם אימה למעונות שבאוניברסיטת אריאל, שם היא מתגוררת בזמן לימודיה.
אלא שברגע האחרון ביקש אביה להצטרף לנסיעה עם כלבתם המשפחתית. הבת סירבה לצרף את הכלבה ובתגובה השליך האב את ציודה האישי על הכביש, קילל את אשתו ואף זרק את משקפיה על הרצפה. נגד האב הוגש לאחרונה כתב אישום על ידי המשטרה.
1 צפייה בגלריה
אישה צעירה נוהגת
אישה צעירה נוהגת
אישה צעירה נוהגת
(צילום המחשה: shutterstock)
כאמור, האירוע המדובר החל כשתושבת פתח תקוה הייתה אמורה להסיע את ביתה, סטודנטית באריאל, אל המעונות של האוניברסיטה עם חפציה האישיים. לאחר שהעמיסו השתיים את הציוד ברכב, הגיע לפתע האב עם כלבתם המשפחתית וביקש להצטרף לנסיעה.
הבת שסירבה בטענה כי אין די מקום ברכב וכי אין להכניס בעלי חיים למעונות, לא העלתה בדעתה מה יתחולל בדקות שלאחר מכן. אביה הציב אולטימטום כי במידה והכלבה לא תצורף, ביתו תעשה את הדרך באוטובוס או ברגל תוך שהוא מציין כי הוא זה שקובע ומכנה אותה 'חצופה'.
האב לא עצר, ובהמשך השליך את חפציה של ביתו על הכביש לרבות פחיות שתיה, פחיות שימורים וכלי פלסטיק. כתוצאה מכך נפתחו הפחיות שתכולתן נשפכה והכלים נשברו. לאחר מכן ביקש האב מאשתו את המפתחות ודרש מביתו שתיכנס לרכב. האישה סירבה למסור לבעלה את המפתחות ובתגובה הוא גידף אותה וקרא לעברה "את שיכורה, אישה חרא, אמא חרא מסריחה.. שקרנית".
קראו גם:
הבעל המשיך בשלו כשאחז בחוזקה במשקפי הראיה של אשתו שהיו על ראשה והטיח אותם על הכביש. בהמשך ביקשה ממנו הבת שלא יפגע בחפציה כי שילמה עליהם מכספה אך אז ענה לה "על מה שילמת? חתיכת אפס", תוך שהוא זורק לעברה שטר של 200 שקלים.
מיד לאחר מכן, חזר לאשתו תוך שהוא מקרב את פניו אליה ומנופף בתנועת ידיים מאיימות, וקרא לעברה "את אמא זבל, את אמא ז...".
לאחרונה הגישה המשטרה נגד האיש כתב אישום בגין תקיפת בת זוג, איומים והתנהגות פרועה במקום ציבורי.
פורסם לראשונה: 13:18, 08.04.21