לקחו את החוק לידיים: תושבים בהדר גנים שככל הנראה מאסו בקולם של בני הנוער שנפגשו ברחוב בליל שישי החליטו לעשות דין לעצמם והשליכו ביצים שפגעו במספר נערים ונערות.
1 צפייה בגלריה
רחוב מנחם בגין פתח תקוה
רחוב מנחם בגין פתח תקוה
רחוב מנחם בגין פתח תקוה
(צילום ארכיון: מתן דויטש. לבניינים המצולמים אין קשר לכתבה)
האירוע המדובר אירע ברחוב מנחם בגין בסמוך לכיכר 'מגן דוד', אזור שבימים כתיקונם נפגשים בו מדי שבוע לא מעט בני נוער המתגוררים בשכונה. כך קרה גם בסוף השבוע האחרון, אלא שככל הנראה נוכחותם של חלק מאותם נערים ונערות הפריע למספר תושבים שהחליטו לפזר אותם בעצמם באמצעות השלכת ביצים.
"הבן שלי חזר מלוכלך והיה מאוד פגוע", טוענת אם לנער בן 14 שנכח במקום. "אני לא יודעת באיזו עוצמה היה הרעש שהם עשו אם בכלל. בכל מקרה זה היה לפני חצות, שעד אז מותר להקים רעש ביום שישי. הם גם נפגשו במקום פתוח ובטווח של קילומטר מהבית בהתאם להנחיות".
מה את חושבת על התנהגות התושבים שמתגוררים איתכם באותה שכונה ופעלו כך?
"קודם כל אני חושבת שהם פחדנים. זו התנהגות אלימה לכל דבר. הרעש מפריע לכם? תעירו, תתלוננו, תדברו. לא הלך בהידברות? תזמינו משטרה. יש אלף ואחת דרכים לפעול, אבל למה באלימות? היום זה ביצים, מחר יזרקו דברים אחרים או יפעלו בצורה אלימה יותר. אני מכירה את הבן שלי ואת החבר'ה שלו ואם היו מעירים להם הם היו עוזבים מיד.
קראו גם:
"זו פשוט בושה. אחרי תקופה כזאת, מה נסגר איתכם? סוף סוף הילדים יכולים לנשום קצת אחרי שנה שהם היו בבית. אנחנו גרים כולנו באותה שכונה. הם לא היו בני נוער? הילדים שלהם שיגדלו לא יהיו אותו דבר? הם גיבורים על ילדים טובים. עם ילדים אחרים הם לא יעיזו להתעסק".
מה את מתכוונת לעשות כרגע?
"כרגע אני לא מתכוונת לעשות משהו כי הבן שלי ביקש ואני מכבדת את בקשתו".
הוא ימשיך להיפגש עם חבריו באותו אזור?
"אני רוצה שייצא, אבל יתכן שאותם תושבים השיגו את המטרה ואולי הם לא יילכו לשם שוב. לאן הם ילכו אבל? הרבה פעמים שואלים אותי אם אפשר לבוא אלינו ואני אומרת לא כי אני מפחדת מהקורונה. כנראה שיש פה כאלו שאצלם אלימות פותרת בעיות".