אישה שנקלעה למשבר בנישואים עם בעלה מזה 25 שנה, מצאה נחמה בזרועותיו של גבר אחר.
הבעל הנבגד איתר את כתובת המאהב, הגיע פעמיים אל ביתו וביקש מאשתו שתצא אליו. בית משפט השלום התרשם שהבעל אכן מטריד ווהוציא השבוע נגדו צו הרחקה מבית המאהב.
1 צפייה בגלריה
בגידה
בגידה
"ניצל את המשבר בחיי הנישואים שלי"
(צילום המחשה: shutterstock)
פעמיים בתקופה האחרונה הגיע הבעל הנבגד אל בית המאהב בשעה שאשתו נמצאת בדירה, והחל דופק על הדלת ולצעוק לאשתו מחדר המדרגות לצאת אליו. הבעל לא הסתפק בכך, ואף עשה למאהב שיימינג בפייסבוק ותלה מודעות בגנותו בבניין מגוריו של המאהב.
קראו עוד >>
המאהב הגיש שתי תלונות במשטרה נגד הבעל של אהובתו וטען: "אני חושש לחיי". הבעל טען בבית המשפט כי המאהב שהכיר את אשתו דרך הפייסבוק, ניצל את המשבר בחיי הנישואים שלו עם אשתו.
"אשתי ואני נשואים כבר 25 שנים. הוא מנהל איתה רומן אותו גיליתי כבר בספטמבר האחרון. אמרתי לו שזה פוגע אנושות במשפחה שלי. הסברתי לו שהיא נשואה. הייתי אצלו כשהיא היתה אצלו. דפקתי לו על הדלת וביקשתי לדבר איתה", הסביר הבעל הנבגד.
בית המשפט הבין לליבו של הבעל הכאוב, אך הוציא לו צו הרחקה מהמאהב. זאת, על סמך הודאתו של הבעל כי אכן הגיע לבית המאהב מספר פעמים.
"עם זאת, הצו אינו מונע בשום פנים ואופן מהבעל ליצור קשר עם אשתו, פשוט לא בשעה שהאישה נמצאת בחברתו של המאהב", הבהיר השופט ערן נווה.