דווקא הוא? כתב אישום הוגש בימים האחרונים נגד תושב האזור, דמות מוכרת במגזר החרדי שעוסק במיזם לכתיבת אותיות בספרי תורה, לאחר שזייף תעודת מחלים כדי להיכנס לאחד מבסיסי צה"ל ואף הדיח קטין בן 16.5 לשימוש בסמים.
1 צפייה בגלריה
חרדי חרדים זוג חרדי - תמונת פייסבוק
חרדי חרדים זוג חרדי - תמונת פייסבוק
ביקש להגיע לשני בסיסים כדי לאפשר לחיילים להשתתף במצווה
(צילום המחשה: shutterstock)
על פי כתב האישום, כחלק מהמיזם בו עוסק האיש שהינו גם סופר סת"ם, הוא ביקש להגיע בתחילת השנה שעברה לשני בסיסי צה"ל על מנת לאפשר לחיילים להשתתף במצוות כתיבת אותיות בספר תורה.
במסגרת תכנון הנסיעה פנה הנאשם לרב החיל דרך יישומון הווטסאפ וזה שאל אותו האם הוא החלים מקורונה או התחסן מפני הנגיף, וזאת בהתאם להנחיות שהונהגו בצה"ל באותה תקופה. סופר הסת"ם השיב בכזב כי הוא ונהגו החלימו שניהם מקורונה.
בהמשך הבהיר רב החיל לנאשם כי הכניסה תותר רק במידה והינם מחזיקים בתעודת מחלים. הנאשם פנה לאדם אחר וביקש ממנו סיוע בהשגת תעודת מחלים מזויפת מאחר וכשקיבל את מבוקשו נכנס איתה לבסיסי צה"ל.
קראו גם:
אלא שכאמור, זו לא העבירה הפלילית היחידה בה נאשם האיש. בשלוש הזדמנויות שונות שנפרסו על פני מספר חודשים, סיפק הנאשם קנביס לקטין בן 16.5 על אף שידע את גילו, וזה עישן את הסם המסוכן.
כעת כאמור, הוא מואשם בבית משפט השלום בפתח תקוה בזיוף מסמך בכוונה לקבל באמצעותו דבר, בקבלת דבר במרמה ובשלוש עבירות של הדחת קטין לסמים מסוכנים.
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה