רוצים לדעת אם אתם או ילדיכם נדבקתם בקורונה מבלי שידעתם? רוצים לבדוק מה רמת הנוגדנים שלכם? בבית החולים בילינסון בפתח תקוה מציעים לציבור בין היתר: בדיקת סרולוגיה לציבור הרחב (מגיל שנתיים), ניתן לבצע גם בדיקת מטוש רגילה (PCR) שתקפה כאישור ליציאה לחו"ל או בדיקת PCR מהירה - תשובה עד 5 שעות.
1 צפייה בגלריה
בית החולים בילינסון
בית החולים בילינסון
בית החולים בילינסון
(צילום: דוברות מרכז רפואי רבין)
בבילינסון פועל שירות של בדיקות קורונה ובדיקות סרולוגיות לציבור הרחב. השירות פתוח למבוטחי כלל קופות החולים, בכל הגילאים, המעוניינים לבצע בדיקה מסיבות שונות. הנבדק יכול לבחור בין מספר אפשרויות:
• בדיקת מטוש רגילה (PCR) עם קבלת תוצאה תוך 24 שעות
• בדיקה מהירה המבטיחה קבלת תוצאות תוך 5 שעות מביצוע הבדיקה
• בדיקה סרולוגית לגילוי נוגדנים בדם
תוצאות הבדיקות תקפות ומאושרות גם לאישור יציאה לחו"ל, סיום או קיצור בידוד, לצורך התו הירוק ועוד.
קראו גם:

שירות הבדיקות בבילינסון כולל:

1. בדיקת מטוש (PCR), לטסים לחו"ל, תשובה עד 24 שעות - 160 שקל
2. בדיקת מטוש (PCR) למבוטחי כלל קופות החולים בכל הגילאים, תשובה עד 24 שעות - 160 שקל
3. בדיקת מטוש (PCR) מהירה למבוטחי כלל קופות החולים בכל הגילאים, תשובה עד 5 שעות - 440 שקל
4. בדיקת סרולוגיה לגילוי נוגדנים (מגיל שנתיים) - 180 שקל
בדגימות שיילקחו בימי חמישי, בסופי שבוע וחגים, התוצאות יימסרו עד 2 ימי עסקים. יש לקבוע תור לבדיקה בטלפון 03-9376666 ולהגיע עם תעודה מזהה עם תמונה.
ד"ר מאור ממן, סגן מנהל מרכז רפואי רבין: "ביצוע בדיקת קורונה בבילינסון מבטיח תשובה מדויקת, ברמת אמינות הגבוהה ביותר, תוך התחייבות לקבלת תשובה בזמן, ללא קשר לעומסי הבדיקות שעולים מדי יום. בדיקת המטוש מבוצעת על ידי צוות מיומן ותקפה כאישור רשמי למטרות שונות, כולל הקריטריונים השונים הנדרשים כאישור יציאה לחו"ל. הבדיקה הסרולוגית מאפשרת לכל אדם, מבוגר או ילד, לבדוק את רמת הנוגדנים בגופו ולגלות האם חלה בעבר בקורונה מבלי שהיה מודע לכך".