תתחדשו: אם אתם חיילים או אזרחים מפתח תקוה, בקעת אונו והסביבה בוודאי תשמחו לדעת שיש מוקד רפואי חדש באזור אליו תוכלו להגיע, אפילו בשבת.
2 צפייה בגלריה
מילואים
מילואים
חיילים יוכלו להגיע אל ביקורופא
(צילום: shutterstock)

ביקורופא משיקה מוקד חדש בקרית אונו בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים.
המוקד הרפואי החדש מתפרש על שטח של 250 מ"ר, כולל חדרי רופא, חדרי אחיות מרווחים ומגוון רחב של טיפולים במקום, חדר רנטגן מתקדם, שירותי רפואת ילדים, מענה אורתופדי ונגישות מלאה עבור נכים .
המוקד החדש מחובר למערכת זימון התורים הדיגיטלית של הרשת ויעניק מענה הן לחיילים והן לאזרחים
המוקד יושב ברחוב הדובדבן 7 בקרית אונו ומאפשר נגישות מרבית לתושבי העיר והאזור.
המוקד מציע שירותי רפואה דחופה בשעות אחה"צ הערב והלילה בכל ימות השבוע, כולל שבתות וחגים. במוקד יינתנו שירותי מעבדה, משטח גרון מהיר, בדיקות סוכר, בדיקות א.ק.ג, עירוי נוזלים, גיבוס ותפירה
רנית רנד סרוקה, מנכ"לית ביקורופא מסרה: "במוקד הרפואי הושקעה מחשבה רבה לצד משאבים, בכדי להעניק לתושבי העיר וחיילי העיר והסביבה מוקד לשירותי רפואה דחופה מהמתקדמים והטובים בישראל תוך שימת דגש על חווית שירות ייחודית. הסניף מהווה אלטרנטיבה חשובה וחיונית המונעת את הצורך להגיע לחדר המיון ולשלם מאות שקלים על ביקור בבית החולים. המוקד הרפואי יציע את מירב הנוחות לצד טכנולוגיה מתקדמת לטובת התושבים והחיילים. המוקד החדש תומך במערכת זימון התורים שמוכיחה את עצמה בכלל מרפאות הרשת".
חברת ביקורופא פתחה מרפאה חדשה ברחוב הדובדבן 7, קומה 3, שיהווה את המוקד המרכזי עבור תושבי העיר. המרפאה החדשה הושקה בעלות מוערכת של למעלה מ-2 מיליון ₪ ותכלול את מיטב הטכנולוגיה והשירותים. המוקד ישרת את כלל תושבי העיר קריית אונו, פתח תקווה ואזור בקעת אונו. המוקד מתפרס על שטח של 250 מ"ר. רשת ביקורופא מנהלת כיום 25 מוקדי רפואה. המוקד החדש יספק שירותי רפואה דחופה לחיילי צה"ל, לחברי קופות החולים, למבוטחי חברות הביטוח שבהסדר עם ביקורופא, לתיירים ולכל אזרחי מדינת ישראל.

2 צפייה בגלריה
רופא
רופא
רופא
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

לקוחות החברה והחיילים ייהנו משירותי בריאות מתקדמים ומטיפול של מיטב הרופאים, בשעות בהן מרפאות קופות החולים ומרפאות הצבא סגורות. הצוות הרפואי במוקד יכלול את רופאי הרשת, אחיות מוסמכות ומזכירות רפואיות. כמו כן, במוקד יתבצעו בדיקות מעבדה מתקדמות עם תשובות במקום - בדיקות דם ושתן בדיקות א.ק.ג עם פענוח של רופאים מומחים, בדיקת סוכר, מתן טיפול אינהלציה, טיפול תרופתי ל-24 שעות ועוד. הצוות הרפואי יבצע בין היתר חבישת פצעים, הדבקות ותפירות של חתכים, גיבוס, מתן עירויים לווריד ועוד.

שעות פתיחת המוקד (קבלת אזרחים וחיילים):


ימים א' -ה' 17:00-24:00
ימי ו' וערבי חג – 09:00-24:00
שבתות וחגים - 9:00-24:00