אחרי שבשנים האחרונות ליהיא גרינר, כוכבת הריאליטי הבלתי נשכחת מפתח תקוה, עסקה באוכל בריא ותזונה נכונה, היא החליטה לפתוח בקריירה חדשה ומפתיעה.
2 צפייה בגלריה
ליהיא גרינר, קריירה מפתיעה
ליהיא גרינר, קריירה מפתיעה
ליהיא גרינר, קריירה מפתיעה
(צילומים: יח"צ)

גרינר גרה עם בעלה וילדיה בשכונת נווה גן בפתח תקוה מזה מספר שנים ומספרת שהיא מאוד מרוצה ואוהבת את העיר. ילדיה מתחנכים בפתח תקוה, וזו בהחלט גאווה לעיר.
עכשיו היא עושה שינוי מקצועי, אבל אל דאגה - היא עוד תגיח לא מעט אל מסכי הטלוויזיה שלכם גם בשנים הקרובות (לפחות).
הקריירה החדשה שלה עוסקת בבייבי שלכם ושלכן. מדובר בהדרכת הורים לתינוקות, הדרכת עיסויי תינוקות, בייבי יוגה וגם דולה (מסייעת במהלך הלידה).
לאחר שסיימה את לימודיה, תגיע גרינר כבר ביום שלישי הקרוב (5 במרץ) להדרכה הראשונה שלה בעופר בילו סנטר ליד העיר רחובות, שם היא תעביר ארבעה מפגשים של הורים עם פעוטות מלידה ועד זחילה. כל מפגש ייארך כשעה ורבע.

2 צפייה בגלריה
ליהיא גרינר
ליהיא גרינר
ליהיא גרינר
(צילומים: יח"צ)

קראו גם:

ליהיא, ספרי קצת על הסדנא שאת מעבירה.
"הסדנא כוללת בין היתר שיטות להקלת כאבי בטן בקרב תינוקותן, חיזוק המערכת החיסונית, עידוד וחיזוק ההתפתחות המוטורית, שיפור איכות השינה ובטחון הקשר בין האם לתינוק.
"אני שמחה וגאה להעביר את הידע שרכשתי וצברתי עם השנים כאמא וכמטפלת בקריירה החדשה שלי. השיתוף פעולה עם עופר בילו סנטר לפתוח סדרת סדנא שלי היא הזדמנות מצויינת להעניק יחס אישי ואינדווידואלי לכל אחת ואחד שיקבלו כלים נכונים ומדוייקים לטיפול בפעוט. אני בטוחה שירשמו לסדנא הורים רבים מכל רחבי הארץ".
הסדנא פתוחה לקהל הרחב ללא עלות, לנרשמים מראש דרך אפילקצית MY OFER והיא תיערך בצמוד לקפה לנדוור בקומה 2 בעופר בילו סנטר.
אנחנו כבר מחכים שתגיעי גם להדריך בפתח תקוה, ליהיא.