מעריציה הרבים של ספיר בורגיל, כוכבת העונה האחרונה של האח הגדול, נמצאים בדאגה גדולה בסוף השבוע הנוכחי. הסיבה לכך היא הגעתה המפתיעה לבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שעברה אירוע רפואי.
1 צפייה בגלריה
ספיר בורגיל בסרטון שפרסמה באינסטגרם
ספיר בורגיל בסרטון שפרסמה באינסטגרם
ספיר בורגיל בסרטון שפרסמה באינסטגרם
(צילום: מתוך אינסטגרם)
בסרטון שפרסמה באינסטגרם אתמול (חמישי) היא הסבירה מה קרה. הכל החל כאשר ספיר בורגיל, בת הזוג של אברהם אקלום, הזמינה אליה חברה הביתה. השתיים אכלו קוסקוס ובמהלך הארוחה ספיר הרגישה מה שהיא מגדירה כ"לחץ קטן בחזה". זמן קצר לאחר מכן ספיר התעלפה.
כשהתעוררה היא מצאה את בן זוגה אברהם ואת החברה מעליה והם אמרו לה שהתעלפה. התגובה המיידית שלה היתה "אתם מסתלבטים עליי? מה קורה פה?".
לאחר האירוע הרפואי ספיר הגיעה במהירות לבית החולים איכילוב, שם עברה סדרה של בדיקות. בהמשך נמסר לה כי עליה לחזור ביום ראשון הקרוב לבדיקות נוספת. "אני מתנצלת אם אעלם בסופ"ש הקרוב כי אני חייבת קצת לנוח", מסרה ספיר.

ספיר בורגיל מספרת על מה שקרה באינסטגרם
(צילום: מתוך אינסטגרם)

קראו גם:

בסרטון באינסטגרם שספיר פרסמה, היא רומזת כי ייתכן שיש קשר לתקופה העמוסה שהיא חווה מאז היציאה מהבית להתעלפות שלה. "התקופה הזאת וכל מה שאנחנו עוברים עם כל היציאה מהבית וכל זה ביחד..".
יצויין כי למרות ש"הבטיחה" לנוח בסופ"ש הנוכחי, ספיר כבר הספיקה היום להתנדב בעמותה למען ילדים עם צרכים מיוחדים יחד עם אברהם וגם להיפגש עם ליאל קוצרי.
נאחל לספיר הרבה בריאות ורק בשורות טובות.