דיירת האח הגדול יובל לוי, כמו שאר הדיירים שיצאו מהבית בנווה אילן, נאלצה לחזור למציאות המורכבת בישראל ולהתמודד בחודש האחרון עם המלחמה ומתקפת הרקטות.
2 צפייה בגלריה
הסטורי של יובל לוי
הסטורי של יובל לוי
הסטורי של יובל לוי
(צילום: מתוך אינסטגרם)
בימים האחרונים היא החליטה לבצע צעד דרמטי ולטוס אל מחוץ לגבולות המדינה.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה שהיא שוהה כעת בעיר ברלין, בירת גרמני.
לפניכם ההסבר שלה לנסיעה המפתיעה: "אני בברלין, אני אכתוב מכאן. ארגיש קצת את הלך הדברים ואולי אמצע משהו חדש בתוכי. הלב נשאר מאחור, אני מרגישה חצויה. אבל אני צריכה רגע, כי שכחתי הרבה מעצמי.
"אני שומרת על פרופיל נמוך שזה מאוד מוזר כי אני לא רגילה להדחיק את עצמי, להרגיש חופשייה ומשוחררת להיות מי שאני. זה חלק ענק מהבריאות הנפשית שלי. השפה שלי, עברית, היא אחת התשוקות הגדולות של חיי. היא חלק מהמהות של מי שאני וחלק בלתי נפרד מזהותי.
"מעניין איך אצליח למצוא צבעים בעצמי כשכל כך הרבה צריך להשאר על הילוך נמוך ובמודעות גבוהה. האם אפשר ככה באמת להשתחרר? באמת להתמסר? להיות?
"אני מחפשת קישורים, חברויות, מפגשים, שיחות, אהבה, חיבור, או סתם חיוך וחיבוקים. אם אתם כאן או עוברים כאן כתבו לי, ואל תחששו. אני היצור החביב בתבל".

2 צפייה בגלריה
הסטורי של יובל לוי
הסטורי של יובל לוי
הסטורי של יובל לוי
(צילום: מתוך אינסטגרם)

קראו גם:

בסטורי נוסף שפרסמה בברלין, התייחסה יובל לעובדה שצריך להסתיר בימים אלה את הישראליות שלה: "אני יושבת בבית קפה, מקלידה וחושבת לעצמי 'איזה מזל שלרעשי ההקלדה אין מבטא'. איזו מחשבה עצובה".
יובל לוי הייתה אחת הדיירות הבולטות בעונה האחרונה של בית האח הגדול ונחשבה לאהובה ורגישה מאוד. נאחל לה שתרגיש רק טוב ושתחזור אלינו במהרה. מחכים לך בארץ.